Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent Administracyjny / Asystentka Administracyjna Centrum Handlowego

SIERRA BALMAIN PROPERTY MANAGEMENT SP. Z O.O.

SIERRA BALMAIN PROPERTY MANAGEMENT SP. Z O.O.

księdza Kardynała Stefana Wyszyńskiego 14

Starachowice

Sierra Balmain Property Management sp. z o.o.

W związku z rozwojem firmy poszukujemy kompetentnych, ambitnych kandydatów na stanowisko:

Asystent Administracyjny / Asystentka Administracyjna Centrum Handlowego

Opis stanowiska:

  • Prowadzenie recepcji i Biura Dyrekcji Centrum handlowego
  • Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji w języku polskim i angielskim
  • Wspieranie managerów w zakresie prowadzonych projektów
  • Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Dyrektorem Centrum Handlowego, najemcami, instytucjami, klientami, podwykonawcami, centralą
  • Samodzielne redagowanie pism, dbałość o właściwą formę dokumentów wychodzących
  • Przygotowywanie zamówień i umów eksploatacyjnych i serwisowych
  • Aktywne poszukiwanie najemców na najem krótkoterminowy oraz zarzadzanie najmem krótkoterminowym
  • Zarządzanie korespondencją i dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
  • Kreowanie nowych i ulepszanie istniejących rozwiązań
  • Udział w tworzeniu i realizacja strategii marketingowej
  • Czynny udział w codziennym zarządzaniu centrum handlowym
  • Tworzenie i zarządzanie wieloma bazami danych
  • Wsparcie przy realizacji bieżących zadań

Wymagania:

  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office (Word, Excell, Powerpoint)
  • Wysoka kultura osobista
  • Doskonała organizacja pracy, samodzielność
  • Profesjonalne podejście do powierzonych zadań

Oferujemy:

  • Umowę o pracę,
  • Benefity pracownicze (polisa na życie, karta sportowa, opieka medyczna)
  • Praca w młodym, dynamicznym zespole
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
  • Stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

Ogłoszenie archiwalne