prywatna opieka medyczna
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Asystent Administracyjny
Hannecard Polska Sp. z o.o.
- Ujastek 1, Nowa Huta, KrakówKraków, małopolskie
- ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- asystent
- praca stacjonarna
- Tryb wypłaty:miesięczna
Hannecard Polska Sp. z o.o.
Ujastek 1
Nowa Huta
Kraków
Twój zakres obowiązków
Reprezentowanie Hannecard Polska i budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Kompleksowa obsługa biura.
Obsługa połączeń telefonicznych oraz gości odwiedzających firmę.
Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej.
Przygotowywanie wysyłki pism i paczek Pocztą Polską lub firmami kurierskimi.
Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie.
Współpraca z Biurem Rachunkowości przygotowanie i wysłanie dokumentów.
Prowadzenie spraw osobowych pracowników i ich akt osobowych
Ewidencjonowanie nieobecności, urlopów wypoczynkowych, sporządzanie listy obecności wszystkich pracowników spółki w celu naliczenia listy płac przez biuro księgowe.
Sprawdzanie podatników VAT w „Wykazie podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT” i przygotowanie do płatności wszystkich przelewów krajowych i zagranicznych.
Obsługa związana z bankami i koordynacja ubezpieczeń.
Współpraca z zewnętrznymi instytucjami i dostawcami usług.
Zapewnienie efektywnej komunikacji.
Wsparcie w organizacji wydarzeń wewnętrznych i koordynowanie spotkań służbowych.
Przygotowywanie sal i obsługa spotkań Prezesa.
Wsparcie w organizacji wyjazdów służbowych i ich rozliczenia.
Realizacja zamówień biurowych.
Inne czynności administracyjne i organizacyjne związane z pracą biura.
Nasze wymagania
Wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: Administracja).
Umiejętność swobodnej komunikacji ustnej i pisemnej w języku angielskim – lub francuskim.
Doskonała organizacja pracy, rzetelność, systematyczność, dbałość o szczegóły, terminowość.
Umiejętność efektywnej współpracy w zespole oraz wysokie zdolności komunikacyjne.
Samodzielność, inicjatywa w działaniu, wysokie zaangażowanie w wykonywane zadania.
Nastawienie na skuteczne działanie.
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Mile widziane
Doświadczenie na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków.
To oferujemy
Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie w oparciu o umowę o pracę
Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od umiejętności plus premia uznaniowa
Terminowość wypłaty wynagrodzenia
Możliwość zdobycia nowych, ciekawych doświadczeń zawodowych
Pakiet świadczeń dodatkowych, obejmujący między innymi: Pracowniczy Program Emerytalny, Prywatną opiekę medyczną
Szkolenia specjalistyczne
Pracę w przyjaznym zespole
Benefity
dofinansowanie szkoleń i kursów
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku "Aplikuj szybko"