Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Asystent Administracyjny

Hannecard Polska Sp. z o.o.

  • Tryb wypłaty:miesięczna

Hannecard Polska Sp. z o.o.

Ujastek 1

Nowa Huta

Kraków

Twój zakres obowiązków

  • Reprezentowanie Hannecard Polska i budowanie pozytywnego wizerunku firmy.

  • Kompleksowa obsługa biura.

  • Obsługa połączeń telefonicznych oraz gości odwiedzających firmę.

  • Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej.

  • Przygotowywanie wysyłki pism i paczek Pocztą Polską lub firmami kurierskimi.

  • Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie.

  • Współpraca z Biurem Rachunkowości przygotowanie i wysłanie dokumentów.

  • Prowadzenie spraw osobowych pracowników i ich akt osobowych

  • Ewidencjonowanie nieobecności, urlopów wypoczynkowych, sporządzanie listy obecności wszystkich pracowników spółki w celu naliczenia listy płac przez biuro księgowe.

  • Sprawdzanie podatników VAT w „Wykazie podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT” i przygotowanie do płatności wszystkich przelewów krajowych i zagranicznych.

  • Obsługa związana z bankami i koordynacja ubezpieczeń.

  • Współpraca z zewnętrznymi instytucjami i dostawcami usług.

  • Zapewnienie efektywnej komunikacji.

  • Wsparcie w organizacji wydarzeń wewnętrznych i koordynowanie spotkań służbowych.

  • Przygotowywanie sal i obsługa spotkań Prezesa.

  • Wsparcie w organizacji wyjazdów służbowych i ich rozliczenia.

  • Realizacja zamówień biurowych.

  • Inne czynności administracyjne i organizacyjne związane z pracą biura.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: Administracja).

  • Umiejętność swobodnej komunikacji ustnej i pisemnej w języku angielskim – lub francuskim.

  • Doskonała organizacja pracy, rzetelność, systematyczność, dbałość o szczegóły, terminowość.

  • Umiejętność efektywnej współpracy w zespole oraz wysokie zdolności komunikacyjne.

  • Samodzielność, inicjatywa w działaniu, wysokie zaangażowanie w wykonywane zadania.

  • Nastawienie na skuteczne działanie.

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.

Mile widziane

  • Doświadczenie na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków.

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie w oparciu o umowę o pracę

  • Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od umiejętności plus premia uznaniowa

  • Terminowość wypłaty wynagrodzenia

  • Możliwość zdobycia nowych, ciekawych doświadczeń zawodowych

  • Pakiet świadczeń dodatkowych, obejmujący między innymi: Pracowniczy Program Emerytalny, Prywatną opiekę medyczną

  • Szkolenia specjalistyczne

  • Pracę w przyjaznym zespole

Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku "Aplikuj szybko"