Ta oferta pracy jest nieaktualna od 1228 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Asystent/Asystentka Administracji

  • Poznań, wielkopolskie
  • Asystent
  • 11.02.2015

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    EXCO A2A POLSKA

    EXCO A2A POLSKA to spółka należąca do francuskiej sieci niezależnych biur działających w zakresie audytu, ekspertyz księgowych oraz doradztwa. Działając w Polsce od 1999 roku, zespół doświadczonych pracowników oferuje wysokiej jakości usługi dostosowane do potrzeb naszych klientów.

    Dla naszego Klienta, przedsiębiorstwa działającego w branży transportowej,
    poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    ASYSTENT / ASYSTENTKA ADMINISTRACJI

    Miejsce pracy: Poznań
    Region: wielkopolskie
    • Obsługa administracyjno – biurowa przedsiębiorstwa
    • Wykonywanie tłumaczeń polsko-francuskich i francusko-polskich (pisemnych oraz ustnych)
    • Obsługa centrali telefonicznej oraz koordynacja obiegu korespondencji i dokumentów
    • Współpraca z dostawcami bieżących usług
    • Dbanie o dobry wizerunek firmy i utrzymanie biura
    • Możliwość podróży służbowych
    • Dostępność od zaraz
    • Dyspozycyjność w pełnym wymiarze etatu
    • Wykształcenie min. średnie
    • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego
    • Dobra obsługa programów MS Office
    • Wysoka kultura osobista, komunikatywność, sumienność, odpowiedzialność, dynamiczność
    • Stabilną pracę w międzynarodowym i profesjonalnym środowisku
    • Możliwość awansu na wyższe stanowiska


    Wszystkie osoby spełniające ww. wymagania prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego w języku polskim oraz francuskim wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych za pośrednictwem przycisku Aplikuj teraz.

    Dziękujemy za wszystkie nadesłane aplikacje.
    Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.