background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Asystent / Asystentka biura

tomHRMO firmie

umowa o pracę, umowa zlecenie
5 000–5 500
brutto / mies.
kontrakt B2B
6 000–6 500
netto (+ VAT) / mies.
  • Elbląg
    Elbląg, warmińsko-mazurskie
  • ogłoszenie wygasło 2 lata temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • asystent
  • praca mobilna
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna
  • Praca zmianowa:
    nie
  • Dni pracy:
    dni robocze (poniedziałek - piątek)
  • Godziny pracy:
    elastyczny grafik, możliwe nadgodziny, 9:00-17:00
  • Możliwa praca w godzinach nocnych:
    nie
  • Tryb wypłaty:
    miesięczna
  • System wynagrodzeń:
    stała podstawa

Twój zakres obowiązków

  • Efektywna realizacja prac administracyjno-biurowych oraz koordynacja zadań m.in. kurierzy, realizacja zakupów (w terenie i online), organizacja pracy, opieka nad samochodem, realizacja spraw urzędowych,
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
  • Przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień,
  • Prowadzenie terminarza spotkań, koordynowanie harmonogramu dnia pracy Prezesa,
  • Realizacja osobistych sprawunków Prezesa, m.in. koordynacja przesyłek kurierskich, realizacja zakupów (w terenie i online), koordynacja zleceń podwykonawców, pomoc w realizacji sprawunków.

Nasze wymagania

  • Wysoką kulturę osobistą, rzetelna i uczciwa,
  • Biegła obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office (MS Word, Excel),
  • Konieczne: Prawo jazdy kat. B (z min. 1 rok doświadczenia prowadzenia samochodu),
  • Konieczne: Bardzo dobre umiejętności organizacyjne i komunikatywne,
  • Konieczne: Język angielski na poziomie minimum B2
  • Umiejętność radzenia sobie z wielowątkowością zadań,

To oferujemy

  • Praca w pełnym wymiarze,
  • Możliwość wybrania formy zatrudnienia Umowa o pracę lub B2B,
  • 27 dni płatnego zawieszenia umowy B2B,
  • Praca częściowo zdalna,
  • Okres próbny: 1 miesiąc,
  • Przyjazne miejsce pracy i nieformalną atmosferę,
  • Szkolenia w zależności od poszerzających się obowiązków np. doszkalające jazdę samochodem, pierwsza pomoc, obsługa Excel/Word
  • Do dyspozycji: samochód, telefon

O nas

Poszukujemy dobrze zorganizowanej osoby do prac operacyjnych, która będzie realizować obowiązki osobistego asystenta w zakresie organizacji, realizacji i koordynowania tematów związanych z codziennymi sprawunkami osoby na co dzień zarządzającej firmą-producenta oprogramowania tomHRM, jednego z najszybciej rozwijających się w branży HRtech w Polsce.

tomHRM wspiera w codziennej pracy ponad 50.000 pracowników. Należą do nich m.in. Mercedes Benz, Alior Leasing, Packhelp, Sentione, Airly, Brand24, Infermedica czy też sieć sklepów x-kom.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Asystent / Asystentka biura, Elbląg