Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Asystent / Asystentka biura

tomHRM

umowa o pracę, umowa zlecenie
5 0005 500 brutto / mies.
kontrakt B2B
6 0006 500 netto (+ VAT) / mies.
  • Elbląg

    Elbląg, warmińsko-mazurskie
  • ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • asystent
  • praca mobilna
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna
  • Praca zmianowa:nie
  • Dni pracy:dni robocze (poniedziałek - piątek)
  • Godziny pracy:elastyczny grafik, możliwe nadgodziny, 9:00-17:00
  • Możliwa praca w godzinach nocnych:nie
  • Tryb wypłaty:miesięczna
  • System wynagrodzeń:stała podstawa

Twój zakres obowiązków

  • Efektywna realizacja prac administracyjno-biurowych oraz koordynacja zadań m.in. kurierzy, realizacja zakupów (w terenie i online), organizacja pracy, opieka nad samochodem, realizacja spraw urzędowych,

  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,

  • Przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień,

  • Prowadzenie terminarza spotkań, koordynowanie harmonogramu dnia pracy Prezesa,

  • Realizacja osobistych sprawunków Prezesa, m.in. koordynacja przesyłek kurierskich, realizacja zakupów (w terenie i online), koordynacja zleceń podwykonawców, pomoc w realizacji sprawunków.

Nasze wymagania

  • Wysoką kulturę osobistą, rzetelna i uczciwa,

  • Biegła obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office (MS Word, Excel),

  • Konieczne: Prawo jazdy kat. B (z min. 1 rok doświadczenia prowadzenia samochodu),

  • Konieczne: Bardzo dobre umiejętności organizacyjne i komunikatywne,

  • Konieczne: Język angielski na poziomie minimum B2

  • Umiejętność radzenia sobie z wielowątkowością zadań,

To oferujemy

  • Praca w pełnym wymiarze,

  • Możliwość wybrania formy zatrudnienia Umowa o pracę lub B2B,

  • 27 dni płatnego zawieszenia umowy B2B,

  • Praca częściowo zdalna,

  • Okres próbny: 1 miesiąc,

  • Przyjazne miejsce pracy i nieformalną atmosferę,

  • Szkolenia w zależności od poszerzających się obowiązków np. doszkalające jazdę samochodem, pierwsza pomoc, obsługa Excel/Word

  • Do dyspozycji: samochód, telefon

O nas

Poszukujemy dobrze zorganizowanej osoby do prac operacyjnych, która będzie realizować obowiązki osobistego asystenta w zakresie organizacji, realizacji i koordynowania tematów związanych z codziennymi sprawunkami osoby na co dzień zarządzającej firmą-producenta oprogramowania tomHRM, jednego z najszybciej rozwijających się w branży HRtech w Polsce.

tomHRM wspiera w codziennej pracy ponad 50.000 pracowników. Należą do nich m.in. Mercedes Benz, Alior Leasing, Packhelp, Sentione, Airly, Brand24, Infermedica czy też sieć sklepów x-kom.