Oferta pracy
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Helbo Sp. z o.o. z siedzibą w: Tadeusza Śliwiaka 14A, 30-797 Kraków (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: [email protected]
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent / Asystentka biura

Helbo Sp. z o.o.

  • Praca zmianowa:nie
  • Dni pracy:dni robocze (poniedziałek - piątek)
  • Godziny pracy:8:00-16:00
  • Możliwa praca w godzinach nocnych:nie
  • Tryb wypłaty:miesięczna
  • System wynagrodzeń:stała podstawa + premia za wyniki

Helbo Sp. z o.o.

Tadeusza Śliwiaka 14a

Podgórze

Kraków

Twój zakres obowiązków

  • Bieżące prace biurowe wspierające proces sprzedaży (tworzenie ofert handlowych, wypełnianie kart listingowych klientów….itd.),

  • Operacyjne obsługa obecnych klientów,

  • Codzienny kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientem,

  • Ścisła współpraca z działem handlowym, importowym oraz magazynem,

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w pracy w firmie handlowej mile widziane,

  • Znajomość języka angielskiego minimum w podstawowym zakresie,

  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office (word, excel),

  • Szybkość przyswajania wiedzy i chęć do podnoszenia własnych kwalifikacji,

  • Umiejętność pracy w zespole,

  • Sumienność, dokładność, rzetelność,

  • Otwartość, zaangażowanie,

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

  • Atrakcyjne wynagrodzenie,

  • Pakiet medyczny oraz sportowy,

  • Ciekawą pracę i możliwości rozwoju, docelowo jako samodzielny handlowiec w dynamicznie rozwijającej się firmie,

  • Pracę w międzynarodowym środowisku i możliwość rozwoju zawodowego,

  • Pracę w otwartym kreatywnym Zespole,

  • Miłą atmosferę pracy,

  • Pracę w bezpiecznych warunkach.

O nas

HELBO Sp. z o.o. jako autoryzowany przedstawiciel proponuje specjalistyczne usługi w zakresie importu i eksportu artykułów medycznych z Azji. Zapewniamy naszym Klientom szybką i sprawną realizację dostaw, transport oraz przede wszystkim bardzo konkurencyjne ceny. Na rynku obecne są produkty naszych marek własnych oraz dodatkowo oferujemy realizację zamówień pod marką własną Klienta. Na ten moment możemy się pochwalić obecnością w około 90-procentach Polskich aptek oraz nieustannie zdobywamy rynek sieci handlowych w całej Europie. Z racji szybkiego rozwoju naszej firmy poszukujemy kandydatów do działu handlowego (asystent działu).