Oferta pracy

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez K2 Group sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.        

Informujemy, że Administratorem danych jest K2 Group sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Legionów 61 lok. 37. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent / Asystentka biura

K2 Group sp. z o.o.

  • Łódź, łódzkie

  • ważna jeszcze 6 dni
    do: 24 wrz 2021
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent

K2 Group sp. z o.o.

K2 Group Sp. z o.o. jest renomowaną łódzką firmą specjalizującą się w obsłudze transferów najmu i zbycia nieruchomości mieszkalnych o wysokim standardzie, usługami relokacyjnymi dla firm oraz zarządem najmem.  Wartością Spółki jest działanie oparte na uczciwości, zaufaniu i kulturze.

Asystent / Asystentka biura

Miejsce pracy: Łódź

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Telefoniczną i mailową obsługę klienta
  • Utrzymywanie kontaktów, prowadzenie korespondencji z właścicielami nieruchomości oraz najemcami
  • Zlecanie usług firmom zewnętrznym i koordynowanie ich wykonania
  • Rozliczanie płatności od najemców
  • Prowadzenie wstępnych czynności windykacyjnych
  • Przeprowadzanie kontroli najmowanych lokali
  • Przygotowywanie dokumentów: aneksów do umów najmu, porozumień z najemcami dotyczących płatności.
  • Obsługę dokumentacji administracyjno-biurowej i nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów
  • Przygotowywanie raportów i analiz
  • Planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno-biurowego
  • Inne prace zlecone w zakresie prac administracyjnych

Od kandydata oczekujemy:

  • Bardzo dobrej organizacji pracy
  • Umiejętności analitycznych i komunikacyjnych
  • Szybkości działania w sytuacjach stresujących i kryzysowych
  • Silnej motywacji do pracy i realizacji celów
  • Wysokiej kultury osobistej
  • Dobrej znajomości języka angielskiego
  • Umiejętności pracy w zespole

Mile widziane

  • Czynne prawo jazdy kategorii B
  • Znajomość obsługi programu Trello

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość awansu w strukturze firmy
  • Pełną wyzwań i ciekawą pracę
  • Stałe godziny pracy: 9.00-17.00


K2 Group Sp. z o.o. jest renomowaną łódzką firmą specjalizującą się w obsłudze transferów najmu i zbycia nieruchomości mieszkalnych o wysokim standardzie, usługami relokacyjnymi dla firm oraz zarządem najmem.  Wartością Spółki jest działanie oparte na uczciwości, zaufaniu i kulturze.

Asystent / Asystentka biura

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Telefoniczną i mailową obsługę klienta
  • Utrzymywanie kontaktów, prowadzenie korespondencji z właścicielami nieruchomości oraz najemcami
  • Zlecanie usług firmom zewnętrznym i koordynowanie ich wykonania
  • Rozliczanie płatności od najemców
  • Prowadzenie wstępnych czynności windykacyjnych
  • Przeprowadzanie kontroli najmowanych lokali
  • Przygotowywanie dokumentów: aneksów do umów najmu, porozumień z najemcami dotyczących płatności.
  • Obsługę dokumentacji administracyjno-biurowej i nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów
  • Przygotowywanie raportów i analiz
  • Planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno-biurowego
  • Inne prace zlecone w zakresie prac administracyjnych

Od kandydata oczekujemy:

  • Bardzo dobrej organizacji pracy
  • Umiejętności analitycznych i komunikacyjnych
  • Szybkości działania w sytuacjach stresujących i kryzysowych
  • Silnej motywacji do pracy i realizacji celów
  • Wysokiej kultury osobistej
  • Dobrej znajomości języka angielskiego
  • Umiejętności pracy w zespole

Mile widziane

  • Czynne prawo jazdy kategorii B
  • Znajomość obsługi programu Trello

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość awansu w strukturze firmy
  • Pełną wyzwań i ciekawą pracę
  • Stałe godziny pracy: 9.00-17.00

Ogłoszenie archiwalne