ASB Poland Sp. z o.o.

Asystent / Asystentka Biura [rekrutacja prowadzona online]

ASB Poland Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

ASB Poland Sp. z o.o.

Złota 59

Warszawa

Asystent / Asystentka Biura
Miejsce pracy: Warszawa

ASB Poland jest częścią międzynarodowej grupy świadczącej usługi outsourcingu księgowości, doradztwa podatkowego, płac oraz usług korporacyjnych. Mamy biura w Polsce, Czechach, na Węgrzech i na Słowacji. Zatrudniamy utalentowanych, inteligentnych, pełnych pasji ludzi. Wierzymy, że dzięki połączeniu różnorodności doświadczeń, profesjonalnej wiedzy, kreatywnego podejścia i owocnej współpracy zawsze możemy znaleźć najlepsze rozwiązanie. Jeśli chcesz pracować z zaangażowanymi profesjonalistami, ASB to miejsce dla Ciebie.

 

Opis stanowiska:

Praca osoby na stanowisku Asystenta / Asystentki Biura polegać będzie na obsłudze naszej recepcji, aktywnym i profesjonalnym wsparciu administracyjnym biura oraz ścisłej współpracy z Office Managerem.

 

Zadania:

  • Dbanie o najwyższą jakość obsługi naszych klientów, w tym: łączenie rozmów telefonicznych (również w języku angielskim), rezerwacja spotkań w kalendarzu firmy, obsługa spotkań, przygotowywanie i serwowanie napojów,
  • Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura (zaopatrzenie w niezbędne materiały, współpraca z firmą sprzątającą oraz serwisem technicznym, zgłaszanie usterek, awarii urządzeń),
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
  • Dbanie o zachowanie porządku w biurze i w obrębie recepcji,
  • Obsługa firmowej skrzynki mailowej, kierowanie zapytań do odpowiednich osób, elektroniczne ewidencjonowanie i rozliczanie korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej, współpraca z firmami kurierskimi,
  • Organizowanie i rozliczanie podróży służbowych, rezerwacja środków transportu oraz miejsc noclegowych,
  • Wsparcie w zakresie zlecania tłumaczeń,
  • Wsparcie w zakresie archiwizacji dokumentów.

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy biurowej (minimum 1 rok),
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie przynajmniej B1,
  • Punktualność i umiejętność organizacji czasu pracy,
  • Dbanie o profesjonalny, biznesowy dress-code,
  • Skrupulatność i dokładność w realizowaniu zadań,
  • Podzielność uwagi i umiejętność priorytetyzacji zadań,
  • Dojrzałość i odpowiedzialność za powierzone zadania,
  • Umiejętności interpersonalne oraz kultura osobista,
  • Komunikatywność i umiejętność współpracy z innymi,
  • Proaktywna postawa, wykazywanie inicjatywy,
  • Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office.

Oferujemy:

  • Bogaty pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, zajęcia sportowe, wydarzenia integracyjne),
  • Pracę w profesjonalnym i uśmiechniętym zespole specjalistów,
  • Stabilne miejsce pracy w preferowanej przez Ciebie formie zatrudnienia,
  • Piękne i nowoczesne biuro w centrum Warszawy (biurowiec w Złotych Tarasach),
  • Szkolenia zewnętrzne i kursy językowe,
  • Pracę w świetnej atmosferze, a do tego codziennie świeże owoce i warzywa oraz pyszną kawę :)

Osoby zainteresowane zapraszamy do przesyłania CV klikając w przycisk aplikuj.

 

Procesy rekrutacyjne na poniższe stanowisko są realizowane w trybie zdalnym bez konieczności wychodzenia z domu.

Aplikując na powyższe ogłoszenie wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji do realizacji procesu rekrutacji przez ASB Poland Sp. z o.o. w Warszawie (00-120) ul. Złota 59 zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

ASB Poland jest częścią międzynarodowej grupy świadczącej usługi outsourcingu księgowości, doradztwa podatkowego, płac oraz usług korporacyjnych. Mamy biura w Polsce, Czechach, na Węgrzech i na Słowacji. Zatrudniamy utalentowanych, inteligentnych, pełnych pasji ludzi. Wierzymy, że dzięki połączeniu różnorodności doświadczeń, profesjonalnej wiedzy, kreatywnego podejścia i owocnej współpracy zawsze możemy znaleźć najlepsze rozwiązanie. Jeśli chcesz pracować z zaangażowanymi profesjonalistami, ASB to miejsce dla Ciebie.

Asystent / Asystentka Biura

 

Opis stanowiska:

Praca osoby na stanowisku Asystenta / Asystentki Biura polegać będzie na obsłudze naszej recepcji, aktywnym i profesjonalnym wsparciu administracyjnym biura oraz ścisłej współpracy z Office Managerem.

 

Zadania:

  • Dbanie o najwyższą jakość obsługi naszych klientów, w tym: łączenie rozmów telefonicznych (również w języku angielskim), rezerwacja spotkań w kalendarzu firmy, obsługa spotkań, przygotowywanie i serwowanie napojów,
  • Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura (zaopatrzenie w niezbędne materiały, współpraca z firmą sprzątającą oraz serwisem technicznym, zgłaszanie usterek, awarii urządzeń),
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
  • Dbanie o zachowanie porządku w biurze i w obrębie recepcji,
  • Obsługa firmowej skrzynki mailowej, kierowanie zapytań do odpowiednich osób, elektroniczne ewidencjonowanie i rozliczanie korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej, współpraca z firmami kurierskimi,
  • Organizowanie i rozliczanie podróży służbowych, rezerwacja środków transportu oraz miejsc noclegowych,
  • Wsparcie w zakresie zlecania tłumaczeń,
  • Wsparcie w zakresie archiwizacji dokumentów.

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy biurowej (minimum 1 rok),
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie przynajmniej B1,
  • Punktualność i umiejętność organizacji czasu pracy,
  • Dbanie o profesjonalny, biznesowy dress-code,
  • Skrupulatność i dokładność w realizowaniu zadań,
  • Podzielność uwagi i umiejętność priorytetyzacji zadań,
  • Dojrzałość i odpowiedzialność za powierzone zadania,
  • Umiejętności interpersonalne oraz kultura osobista,
  • Komunikatywność i umiejętność współpracy z innymi,
  • Proaktywna postawa, wykazywanie inicjatywy,
  • Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office.

Oferujemy:

  • Bogaty pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, zajęcia sportowe, wydarzenia integracyjne),
  • Pracę w profesjonalnym i uśmiechniętym zespole specjalistów,
  • Stabilne miejsce pracy w preferowanej przez Ciebie formie zatrudnienia,
  • Piękne i nowoczesne biuro w centrum Warszawy (biurowiec w Złotych Tarasach),
  • Szkolenia zewnętrzne i kursy językowe,
  • Pracę w świetnej atmosferze, a do tego codziennie świeże owoce i warzywa oraz pyszną kawę :)

Osoby zainteresowane zapraszamy do przesyłania CV klikając w przycisk aplikuj.

 

Procesy rekrutacyjne na poniższe stanowisko są realizowane w trybie zdalnym bez konieczności wychodzenia z domu.

Aplikując na powyższe ogłoszenie wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji do realizacji procesu rekrutacji przez ASB Poland Sp. z o.o. w Warszawie (00-120) ul. Złota 59 zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Ogłoszenie archiwalne