Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent / Asystentka biura

Innotec Sp z o.o.

  • Szczecin

    Szczecin, zachodniopomorskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • asystent
  • Tryb wypłaty:miesięczna

Twój zakres obowiązków

  • Ścisła współpraca i aktywne wsparcie działu handlowego we wszystkich jego działaniach

  • Koordynacja obiegu dokumentów i informacji

  • Wykonywanie prac administracyjnych zleconych przez dział

  • Zaopatrzenie biura: weryfikacja i zamawianie artykułów niezbędnych do funkcjonowania biura

  • Organizacja spotkań, szkoleń, wyjazdów na targi, wystawy

  • Wykonywanie prostych tłumaczeń

  • Redagowanie korespondencji służbowej, ogłoszeń, pism, tabel, ofert, raportów, zestawień i innych

  • Wyszukiwanie informacji niezbędnych w realizacji zadań pracowników działu handlowego

  • Wprowadzanie, weryfikacja i korekta danych do systemów teleinformatycznych

  • Kontakt telefoniczny i mailowy ze stałymi klientami firmy, aktualizacja danych w systemie wysyłanie aktualności, newsletterów i powiadomień.

Nasze wymagania

  • Bardzo dobra znajomość komputera i aplikacji biurowych (Internet, Microsoft Office)

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (obowiązkowo)

  • Obsługa urządzeń biurowych

  • Komunikatywność i umiejętność pracy w grupie

  • Multitasking, sumienność, umiejętność pracy pod presją czasu

  • Pozytywne nastawienie i zaangażowanie

To oferujemy

  • Ciekawą pracę w innowacyjnej międzynarodowej firmie

  • Stabilne zatrudnienie

  • Miła atmosfera

  • Pracę w młodym i energicznym zespole

  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji

O nas

Producent profesjonalnego sprzętu gastronomicznego klasy premium AMT Gastroguss “The World’s Best Pan”, rekomendowanego przez najlepszych szefów kuchni na całym świecie oraz odznaczonego wieloma prestiżowymi nagrodami, poszukuje osoby na stanowisko Asystenta/Asystentki Działu Handlowego.

Główna siedziba firmy mieści się w Niemczech, natomiast działy: sprzedażowy i marketingowy znajdują się w komfortowym biurze w centrum Szczecina z pięknym widokiem na bulwary i Odrę (Podzamcze). Działamy prężnie przede wszystkim na rynkach zagranicznych. Poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół w codziennej pracy w zakresie działań administracyjno-biurowych.