Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent / Asystentka biura

Innotec Sp z o.o.

  • Wielka Odrzańska 30
    Szczecin, zachodniopomorskie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Asystent

Innotec Sp z o.o.

Wielka Odrzańska 30

Szczecin

Producent profesjonalnego sprzętu gastronomicznego klasy premium AMT Gastroguss “The World’s Best Pan”, rekomendowanego przez najlepszych szefów kuchni na całym świecie oraz odznaczonego wieloma prestiżowymi nagrodami, poszukuje osoby na stanowisko Asystenta/Asystentki Działu Handlowego.

Główna siedziba firmy mieści się w Niemczech, natomiast działy: sprzedażowy i marketingowy znajdują się w komfortowym biurze w centrum Szczecina z pięknym widokiem na bulwary i Odrę (Podzamcze). Działamy prężnie przede wszystkim na rynkach zagranicznych. Poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół w codziennej pracy w zakresie działań administracyjno-biurowych.

 

Asystent / Asystentka biura

Zakres obowiązków

  • Ścisła współpraca i aktywne wsparcie działu handlowego we wszystkich jego działaniach
  • Koordynacja obiegu dokumentów i informacji
  • Wykonywanie prac administracyjnych zleconych przez dział
  • Zaopatrzenie biura: weryfikacja i zamawianie artykułów niezbędnych do funkcjonowania biura
  • Organizacja spotkań, szkoleń, wyjazdów na targi, wystawy
  • Współpraca z Influencerami
  • Wsparcie stałych klientów na terenie Polski
  • Wykonywanie prostych tłumaczeń
  • Redagowanie korespondencji służbowej, ogłoszeń, pism, tabel, ofert, raportów, zestawień i innych
  • Wyszukiwanie informacji niezbędnych w realizacji zadań pracowników działu handlowego
  • Wprowadzanie danych do systemów teleinformatycznych

Oczekiwania

  • Bardzo dobra znajomość komputera i aplikacji biurowych (Internet, Microsoft Office)
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (obowiązkowo)
  • Obsługa urządzeń biurowych 
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w grupie
  • Multitasking, sumienność, umiejętność pracy pod presją czasu
  • Pozytywne nastawienie i zaangażowanie
  • Mile widziane: prawo jazdy kat B

Oferujemy

  • Ciekawą pracę w innowacyjnej firmie
  • Stabilne zatrudnienie w miłej atmosferze
  • Pracę w młodym i energicznym zespole
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji

Ogłoszenie archiwalne