Oferta pracy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent / Asystentka biura

Eurocee sp. z o.o.

  • Skierniewicka 16/20
    Warszawa, mazowieckie
  • ważna jeszcze 4 dni
    do: 21 paź 2021
  • Umowa o pracę, Umowa o dzieło, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
  • Pełny etat, Część etatu
  • Asystent

Eurocee sp. z o.o.

Skierniewicka 16/20

Warszawa

Eurocee sp. z o.o.

Asystent / Asystentka biura

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • bieżąca obsługa biura (odbieranie telefonów, prowadzenie korespondencji, kontrola obiegu dokumentów, zamawianie materiałów biurowych);
  • koordynacja prenumeraty i dystrybucji magazynu;
  • aktualizacja strony internetowej firmy (CMS); obsługa systemu mailingowego (Freshmail);
  • pomoc w realizacji aktualnych projektów (konferencje branżowe, eventy);
  • wsparcie w bieżących pracach wszystkich działów w firmie;
  • kontakt z zewnętrzną firmą IT;
  • aktualizacja bazy kontrahentów;
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • umiejętność obsługi Pakietu MS Office;
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem;
  • dokładność, terminowość oraz rzetelność przy wykonywaniu zadań


Asystent / Asystentka biura

Zakres obowiązków:

  • bieżąca obsługa biura (odbieranie telefonów, prowadzenie korespondencji, kontrola obiegu dokumentów, zamawianie materiałów biurowych);
  • koordynacja prenumeraty i dystrybucji magazynu;
  • aktualizacja strony internetowej firmy (CMS); obsługa systemu mailingowego (Freshmail);
  • pomoc w realizacji aktualnych projektów (konferencje branżowe, eventy);
  • wsparcie w bieżących pracach wszystkich działów w firmie;
  • kontakt z zewnętrzną firmą IT;
  • aktualizacja bazy kontrahentów;
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • umiejętność obsługi Pakietu MS Office;
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem;
  • dokładność, terminowość oraz rzetelność przy wykonywaniu zadań

Ogłoszenie archiwalne