Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent/Asystentka biura

Grupa ABG Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 11 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • asystent

Twój zakres obowiązków

  • Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd.

  • Prowadzenie spraw organizacyjnych biura i jego zaopatrzenie.

  • Organizowanie i obsługa spotkań.

  • Wsparcie Zarządu oraz pracowników podczas planowania i organizowania podróży służbowych.

  • Wsparcie w rozliczeniach umów handlowych z dostawcami i firmami członkowskimi.

  • Prowadzenie podstawowych analiz i statystyk w ramach stałych umów handlowych.

  • Praca wykonywana samodzielnie, w większości w biurze spółki w Warszawie.

Nasze wymagania

  • Udokumentowany staż pracy min. 5 lat, w tym na podobnym stanowisku min. 2 lata.

  • Bardzo dobra znajomość programów MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel i MS PowerPoint.

  • Znajomość prawa cywilnego oraz finansowego będzie dodatkowym atutem.

  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie min. komunikatywnym.

  • Wymagana samodzielność działania i doskonała organizacja własnej pracy. Wysokie umiejętności interpersonalne, przejawiające się w łatwości nawiązywania kontaktów i budowania relacji z ludźmi.

To oferujemy

  • Umowę o pracę.

  • Pracę w bardzo dobrej lokalizacji niedaleko stacji metra.

  • Przejrzyste zasady wynagradzania.

  • Dobrą, koleżeńską atmosferę pracy.

  • Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań.

  • Gwarantujemy wszystkie narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań oraz możliwości rozwoju własnych kompetencji w ramach ustalonego planu.

Grupa ABG Sp. z o.o.

Grupa ABG sp. z o.o. działa stabilnie już blisko 25 lat i jest firmą z polskim kapitałem rodzinnym. Jesteśmy grupą zakupową, negocjującą i koordynującą kontrakty z dostawcami, na rzecz firm członkowskich - 6 dużych firm handlowych, będących lokalnymi liderami w dystrybucji asortymentu instalacyjnego. Działamy w branży instalacji sanitarnych, grzewczych i wentylacyjnych oraz wyposażenia łazienek. Współpracujemy z wszystkimi największymi dostawcami w tych branżach. Siedziba spółki, jak i biuro centrali zlokalizowane jest w Warszawie.

Przewiń do profilu firmy

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami/kandydatkami

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy