Oferta pracy
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do FEZ sp. z o.o. z siedzibą w: Śliczna 35/8, 50-566 Wrocław (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: [email protected]
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent / Asystentka biura

FEZ sp. z o.o.

  • ważna jeszcze 14 dni
    do: 11 cze 2022
  • umowa o pracę, umowa zlecenie, umowa o staż / praktyki
  • pełny etat
  • asystent
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna
  • Praca zmianowa:nie
  • Dni pracy:dni robocze (poniedziałek - piątek)
  • Godziny pracy:elastyczny grafik
  • Możliwa praca w godzinach nocnych:nie
  • Tryb wypłaty:miesięczna
  • System wynagrodzeń:stała podstawa

FEZ sp. z o.o.

aleja Armii Krajowej 6c

Krzyki

Wrocław

Twój zakres obowiązków

  • bezpośrednia i pośrednia obsługa klientów

  • organizację wypraw górskich

  • kontakt z agencjami lokalnymi w różnych częściach świata

  • przygotowywanie oraz archiwizację dokumentów firmowych

  • sporządzanie i wysyłanie umów

  • rozliczanie wypraw

  • branie odpowiedzialności za powierzone zadania

  • tworzenie programów wypraw

  • inne bieżące sprawy administracyjno - biurowe

Nasze wymagania

  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,

  • umiejętność utrzymywania dobrych relacji ze stałymi klientami, komunikatywność,

  • zamiłowanie do podróżowania

  • dobra znajomość geografii świata, charakterystyki kontynentów i wybranych krajów

  • zainteresowanie turystyką górską i ogólne zorientowanie w tematyce górskiej,

  • doświadczenie w pracy w branży turystycznej

  • wysoka motywacja, zaangażowanie w pracę i w rozwój firmy,

  • wykształcenie minimum średnie

  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność priorytetyzowania zadań,

  • umiejętność współpracy w zespole i budowania relacji,

  • wielozadaniowość i odporność na stres

  • dobra znajomość Ms Office

  • dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość języka hiszpańskiego,

  • umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym środowisku,

To oferujemy

  • umowę o pracę w stabilnej firmie

  • prace na pełen etat od poniedziałku do piątku,

  • atrakcyjna lokalizacja z dogodnym dojazdem do biura,

  • stabilne warunki zatrudnienia,

  • możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia,

  • telefon służbowy

O nas

4CHALLENGE Agencja wypraw górskich

Od 2005 roku regularnie organizujemy wyprawy górskie we wszystkie zakątki świata. Naszą perełką są wyprawy na Kilimandżaro. Każdego roku ponad 200 osób a tym samym kilkanaście wypraw górskich - zdobywa najwyższy szczyt Czarnego Lądu z naszym udziałem. Jesteśmy liderem na Polskim rynku jeśli chodzi o organizację górskich wypraw. Aktualnie nie ma na świecie miejsca, które stanowiłoby dla nas problem w zorganizowaniu wyprawy.

W związku z ciągłym rozwojem firmy chcemy poszerzyć nasze struktury o kolejnych pracowników.

Jeśli marzysz o pracy pełnej wyzwań a jednocześnie chcesz rozwijać się w branży turystycznej wyślij swoje cv.