Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

RENEVOO firmie

  • Kraków, małopolskie

  • Ważna 1 dzień
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent

W RENEVO tworzymy świat przyszłości zasilany energią ze słońca. Żyjemy w czasach, w których nie potrzebujemy już czerpać energii z węgla i będzie lepiej dla nas i kolejnych pokoleń by pozostał pod ziemią.

Wiemy, że główną barierą w drodze do tego celu wciąż jest wysoka cena i brak zaufania – dlatego w RENEVO tworzymy produkty fotowoltaiczne, które mają łączyć przeciwstawne wartości – najniższą cenę z jakością dającą bezpieczeństwo na dekady.

Jeśli chcesz dołączyć do firmy, która kwestionuje dotychczasowe myślenie i ma plany stać się symbolem swojej kategorii, a przy okazji sprawiać, że świat będzie coraz lepszym miejscem RENEVO może być wyborem dla Ciebie.

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Kluczowe zadania:

  • wsparcie w codziennej pracy zarządu
  • pomoc w zadaniach operacyjnych związanych z codziennymi aktywnościami w firmie
  • samodzielna obsługa podstawowych zadań związanych z zarządzaniem firmą i biurem
  • obsługa korespondencji, pism, umów
  • pomoc przy tworzeniu raportów i analiz

Co złoży się na Twój sukces w Renevo

  • kultura osobista, etyka i lojalność
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • znajomość podstaw księgowości
  • znajomość podstaw prawa
  • bardzo dobre zdolności interpersonalne
  • umiejętność zarządzania zadaniami i czasem - zarówno swoim jak i innych
  • asertywność i samodzielność
  • chęć rozwoju i podejmowania nowych wyzwań
  • znajomość pakietu MS Office (Excel)
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • prawo jazdy kat. B

Co dostaniesz od nas:

  • daleką od nudy pracę w najlepszym zespole
  • umowę o pracę
  • możliwość rozwoju osobistego
  • tworzenie przyszłości energetyki w Polsce
  • dołączenie do firmy na wczesnym etapie rozwoju z dużymi możliwościami rozwoju

Jak wygląda typowy proces rekrutacji:

Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami i przeprowadzimy:

  • 30-45 minutową rozmowę telefoniczną
  • godzinne spotkanie gdzie poznamy się osobiście
  • w razie konieczności dodatkowe spotkanie osobiste (spotkania osobiste mogą zostać zamienione na wideokonferencje)

 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy