Ta oferta pracy jest nieaktualna od 9 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Asystent, Asystentka biurowa

  • Gdańsk, pomorskie
  • Asystent
  • 16.05.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Jeśli szukasz pracy w administracji biurowej, masz zmysł techniczny i swobodnie posługujesz się j. angielskim to szukamy właśnie Ciebie.

    Dla naszego klienta zajmującego produkcją i dystrybucją biżuterii z kryształu poszukujemy asystentki obsługi biura

    Asystent, Asystentka biurowa
    Nr ref.: /420/04/2019/AR/40522
    Gdańsk
    oferujemy:
    • Pracę w renomowanej i uznanej w świecie firmie produkującej biżuterię,
    • zatrudnienie na okres od maja do października z możliwością przedłużenia współpracy,
    • umowę o pracę tymczasową,
    • wynagrodzenie do 10 dnia miesiąca,
    • zakres obowiązków, który gwarantuje, że nie będziesz się nudzić!
    • pracę w zespole ludzi, którzy lubią to co robią.
    zadania:
    • koordynacja prac naprawczych w biurze oraz usuwania usterek
    • rozwój biura pod kątem dostosowywania do potrzeb działów, np. koordynacja zlecenia wykonania ścianek działowych albo zaprojektowanie (z firmą zewnętrzną) i wyposażenie w meble patio zewnętrznego
    • kontrola jakości pracy serwisu sprzątającego, opiekuna kwiatów, ochrony
    • dbanie o wizerunek biura
    • organizacja imprez firmowych, w tym udziału w eventach sportowych
    • organizacja spotkań wewnętrznych, przygotowanie Sali, zamówienie cateringu
    • przygotowywanie komunikacji wewnętrznej (dot. eventów, spraw dziejących się w firmie)
    • zarządzenia budżetem eventów sportowych oraz materiałów biurowych i spożywczych
    • tworzenie instrukcji i procedur biurowych
    • wsparcie zespołu administracyjnego w:

    1. zamawianiu materiałów biurowych

    2. zamawianiu biżuterii

    3. wynajmie biżuterii

    4. tworzeniu zamówień w SAP

    5. organizacji służbowych podróży (przeloty, hotele)

    6. odbieraniu połączeń telefonicznych

    7. odbieranie, wysyłanie i przekazywanie poczty i przesyłek kurierskich

    8. wydawanie kart dostępu, kart parkingowych, kluczy.

    oczekujemy:
    • język angielski (min. komunikatywny)
    • komunikatywność
    • proaktywność
    • znajomość środowiska Windows + Office (Outlook, Word, Excel)
    • mile widziana:

    1. znajomość SAP (mile widziana)

    2. znajomość Office (Powerpoint, Sharepoint, telekonferencje Skype for Business)

    Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47