Asystent / Asystentka ds. administracji i marketingu

  • Warszawa, mazowieckie
  • Asystent
  • 12.08.2019
  • Ważna jeszcze 23 dni (do 11.09.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Od blisko 30 lat jesteśmy na polskim rynku liderem w obszarze rozwiązań Customer Experience Management. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania pozwalające na doskonalenie procesów biznesowych i lepsze zarządzanie obsługą klientów.
     
    Współpraca z wartościowymi i ambitnymi ludźmi posiadającymi wysokie kwalifikacje jest kluczem do sukcesu naszej firmy. Poszukujemy ludzi kreatywnych, pracowitych i energicznych, którzy będą podzielać wyznawane przez nas wartości. Aktualnie szukamy osoby, która dołączy do naszego zespołu na stanowisko
    Asystent / Asystentka ds. administracji i marketingu
    Miejsce pracy: Warszawa

    Zadania:

    • obsługa bieżących zadań administracyjno-biurowych, w tym obsługa poczty, zaopatrzenia, utrzymanie wizualnego stanu biura itp. 
    • zarządzanie wewnętrzną komunikacją w firmie
    • obsługa zewnętrznej komunikacji marketingowo-sprzedażowej
    • przygotowywanie materiałów ofertowych
    • telefoniczny i korespondencyjny kontakt z klientami
    • prowadzenie wewnętrznych rejestrów firmy
    • utrzymywanie dobrych relacji z klientami w ramach naszego programu Customer Excellence
    • ankietowanie klientów firmy
    • wsparcie w koordynacji prac wdrożeniowo-serwisowych
    • obsługa działań marketingowych, w tym utrzymanie cyfrowych kanałów: strona www, portale społecznościowe, co-marketing
    • współpraca ze sprzedażą w zakresie planowania i realizacji kampanii marketingowych

    Wymagania:

    • wykształcenie wyższe, średnie lub w trakcie studiów
    • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
    • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel, Power Point)
    • znajomość narzędzi graficznych np. Canva i innych pomocnych w marketingu
    • mile widziana znajomość Word Press
    • samodzielność oraz wysoka zdolność ustalania priorytetów i organizacji pracy własnej
    • zdolności komunikacyjne i wysoka kultura osobista
    • pracowitość i zaangażowanie
    • kreatywność i innowacyjność

    Oferujemy:

    • rozwojową, ciekawą i stabilną pracę w przyjaznej i koleżeńskiej atmosferze
    • udział w pracach marketingowych w międzynarodowej grupie firm partnerskich
    • elastyczny czas pracy sprzyjający równowadze pomiędzy życiem prywatnym i zawodowym
    • system premiowania
    • benefity pozapłacowe - wsparcie finansowe inicjatyw pracowniczych w zakresie sportowego i zdrowego stylu życia z uwzględnieniem twoich/indywidualnych preferencji
    • dostęp do grupowego ubezpieczenia NNW
    • pracę w przestronnym biurze, w dogodnej lokalizacji
    • eventy integracyjne
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.