Oferta pracy
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent / Asystentka ds. administracyjnych w Biurze Projektowym

ALTRO PROJEKT

ALTRO PROJEKT

Kłobucka 23C

Ursynów

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • realizacja zadań administracyjno-biurowych, w tym:

  • - sporządzanie / edycja umów, pism urzędowych,

  • - zarządzanie korespondencją i obsługa centrali telefonicznej,

  • - współpraca z Biurem Księgowo – Kadrowym i Kancelarią Prawną,

  • - rozliczanie podróży służbowych.

  • kontrola i nadzór nad zaopatrzeniem biura oraz działaniem urządzeń biurowych,

  • wspieranie zespołu w codziennych obowiązkach związanych z realizacją projektów,

  • organizacja wydarzeń firmowych,

  • wszelkie działania i czynności związane z administrowaniem biurem, służące dobrej realizacji pracy, czystości biura i profesjonalnego wizerunku firmy,

  • zarządzanie dokumentami do wydruków, plotowanie rysunków, kopiowanie, składanie dokumentacji,

  • przekazywanie dokumentacji, korespondencji itp.,

  • przygotowywania raportów i analiz z wykorzystaniem programu Excel i PowerPoint,

  • wspieranie zespołu w zadaniach projektowych, także z wykorzystaniem programu AutoCad.

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe niepełnie, student – mile widziane studia techniczne,

  • dobra znajomość języka angielskiego,

  • wysoka kultura osobista,

  • dyskrecja i dbałość o standardy poufności,

  • dokładność, sumienność i rzetelność,

  • zdolności organizacyjne i umiejętność pracy pod presją czasu,

  • praktyczna znajomość programów MS Office oraz mile widziana znajomość AutoCad’a,

  • dobra organizacja pracy, pozytywna energia, zaradność.

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie (docelowo w oparciu o umowę o pracę),

  • ciekawą pracę przy zróżnicowanych zagadnieniach technicznych,

  • udział w szkoleniach podnoszących kwalifikacje,

  • możliwość rozwoju zawodowego,

  • pracę w młodym, ambitnym, dynamicznym i przyjaznym Zespole,

  • atrakcyjny pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, szkolenia językowe).

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • spotkania integracyjne

  • kawa / herbata

  • jeden krótszy dzień pracy

ALTRO PROJEKT

ALTRO PROJEKT jest technicznym biurem doradztwa fasadowego specjalizującym się w kompleksowej obsłudze prac elewacyjnych w zakresie projektowania, doradztwa i nadzoru.

Oprócz kompetencji i fachowości firma stawia na solidność, skuteczność, a organizacyjnie na dobrą atmosferę w pracy bo to Zespół stanowi o sile naszej firmy.

Firma ALTRO PROJEKT kieruje swoje usługi projektowo-doradcze do Inwestorów, Architektów, Generalnych Wykonawców oraz Wykonawców prac elewacyjnych.

Przewiń do profilu firmy
Tak się u nas pracuje
Tak się u nas pracuje