Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent / Asystentka ds. księgowości

APM Development Spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąO firmie

  • Bartycka 85
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent

APM Development Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Bartycka 85

Warszawa

Słowo o Nas:

APM Development Sp. z o.o. działa na warszawskim rynku nieruchomości od 16 lat.

Firmę tworzą Ludzie z pasją, głową pełną pomysłów i niesłabnącym uczuciem: „lubię to co robię!”

Dołącz do Nas!

Asystent / Asystentka ds. księgowości

Czym będziesz się zajmować?

  • formalno-rachunkowa kontrola dokumentów księgowych;
  • wprowadzenie faktur do elektronicznego obiegu dokumentów;
  • wprowadzaniem faktur zakupu do systemu księgowego;
  • wystawianie faktur sprzedażowych;
  • wprowadzanie przelewów do realizacji;
  • wprowadzanie wyciągów oraz uzgadnianie sald rozrachunków;
  • przygotowywaniem dokumentacji do księgowania;
  • archiwizacją dokumentów księgowych;
  • bieżące oraz okresowe uzgadnianie danych księgowych;
  • przyjmowaniem i skanowaniem dostarczanych dokumentów;
  • innymi pracami zleconymi przez przełożonego.

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • dokładności, dokładności, dokładności;
  • wykształcenia średniego kierunkowego – podstawowej wiedzy na temat rachunkowości, pełnej księgowości, podatków;
  • znajomości pakietu MS Office (zwłaszcza Excel),
  • motywacji do wykonywania zadań bardzo powtarzalnych;
  • systematyczności i umiejętności rozplanowania pracy;
  • mile widziane doświadczenie w księgowości i znajomość programy OPTIMA.

Co możemy Ci zaoferować?

  • możliwość zdobycia doświadczenia – mamy zawsze mnóstwo tematów do poruszenia;
  • pracę z ludźmi o dużej wiedzy merytorycznej i równie dużym poczuciu humoru;
  • dużą samodzielność w rozplanowywaniu pracy;
  • szkolenia branżowe;
  • po wdrożeniu możliwość częściowej pracy zdalnej w czasie trwania stanu zagrożenia epidemicznego. 

Zapraszamy do przesyłania aplikacji za pośrednictwem przycisku aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne