Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyAsystent/Asystentka ds. obsługi klienta
Lindström Sp. z o.o.O firmie
Warszawa, mazowieckie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Asystent
Firma LINDSTROM Sp. z o.o., polski oddział fińskiego koncernu LINDSTROM OY, jednej z wiodących europejskich firm świadczących usługi wynajmu i serwisu tekstyliów w związku z planowanym rozwojem poszukuje odpowiedzialnych, samodzielnych i zorientowanych na cele osób
Asystent/Asystentka ds. obsługi klienta
Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
- Obsługa klientów telefonicznie i mailowo
- Raportowanie ustaleń z klientami
- Obsługa recepcji w tym poczty
- Obsługa reklamacji
- Dbałość o właściwy przepływ informacji między klientem a firmą
- Aktywna współpraca między działami
- Aktywne budowanie i podtrzymywanie dobrych relacji z klientem
- Obsługa programów informatycznych
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenie min. średnie
- Mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta w firmie produkcyjnej (preferowane)
- Umiejętność budowania trwałych relacji z klientem
- Dobra organizacja pracy własnej
- Samodzielność i zorientowanie na cel
- Znajomości pakietu Ms Office
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
- Wielozadaniowość i umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy:
Oferujemy samodzielną i rozwijającą pracę w firmie o wysokich standardach i kulturze organizacyjnej, atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz niezbędne narzędzia pracy.
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi kandydatam
Ogłoszenie archiwalne