Oferta pracy

Asystent/Asystentka ds. obsługi klienta

Lindström Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent

Firma LINDSTROM Sp. z o.o., polski oddział fińskiego koncernu LINDSTROM OY, jednej z wiodących europejskich firm świadczących usługi wynajmu i serwisu tekstyliów w związku z planowanym rozwojem poszukuje odpowiedzialnych, samodzielnych i zorientowanych na cele osób 

Asystent/Asystentka ds. obsługi klienta

Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało:

  • Obsługa  klientów telefonicznie i mailowo
  • Raportowanie ustaleń z klientami
  • Obsługa recepcji w tym poczty
  • Obsługa reklamacji
  • Dbałość o właściwy przepływ informacji między klientem a firmą
  • Aktywna współpraca między działami
  • Aktywne budowanie i podtrzymywanie dobrych relacji z klientem
  • Obsługa programów informatycznych

 

Od kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenie min. średnie
  • Mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta w firmie produkcyjnej (preferowane)
  • Umiejętność budowania trwałych relacji z klientem
  • Dobra organizacja pracy własnej
  • Samodzielność i zorientowanie na cel
  • Znajomości pakietu Ms Office
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
  • Wielozadaniowość i umiejętność pracy pod presją czasu

Oferujemy:


Oferujemy samodzielną  i rozwijającą pracę w firmie o wysokich standardach i kulturze organizacyjnej, atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz niezbędne narzędzia pracy.

Zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi kandydatam

Ogłoszenie archiwalne