prywatna opieka medyczna
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Asystent / Asystentka Dyrektora Działu Doradztwa Strategicznego
Colliers Poland Sp. z o.o.
- plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, Śródmieście, WarszawaWarszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- asystent
- praca hybrydowa
- Praca od zaraz
Colliers Poland Sp. z o.o.
plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
Śródmieście
Warszawa
Twój zakres obowiązków
Asystowanie Dyrektorowi w komunikacji i organizacji projektów w ramach Działu Doradztwa Strategicznego
Koordynacja projektów międzydziałowych z udziałem Dyrektora Działu
Koordynacja przepływu informacji z innymi działami i biurami zagranicznymi Colliers
Zbieranie danych, praca na wielu źródłach danych informacji
Wsparcie w przygotowaniu planów biznesowych oraz budżetów
Tworzenie exectutive summary / podsumowań tekstów, synteza tekstów
Przygotowywanie prezentacji (np. w programie PowerPoint)
Archiwizacja i strukturyzowanie dokumentów w folderach
Opracowywanie treści do publikacji wewnętrznych i zewnętrznych (po polsku i po angielsku)
Praca na systemach CRM
Organizowanie spotkań Dyrektora, warsztatów dla klientów oraz dla pracowników Colliers
Zarządzanie kalendarzem Dyrektora oraz skrzynką e-mail
Organizowanie podróży służbowych (rezerwacja biletów, hoteli itp.) oraz rozliczenia delegacji Dyrektora
Nasze wymagania
Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków
Umiejętność pozyskiwania danych rynkowych z różnych źródeł i analizowanie ich
Umiejętność pisania i redagowania różnych rodzajów tekstów (do prezentacji, wywiadów, artykułów, social media itp.)
Biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i w piśmie)
Dokładność - zwracasz uwagę na literówki, poprawny szyk zdania, przejrzystość wypowiedzi itp.
Bardzo dobrze poruszasz się w pakiecie MS Office (szczególnie w programach: Word, PowerPoint)
Jesteś osobą proaktywną, wielozadaniową i posiadasz umiejętności organizacyjne na wysokim poziomie
Lubisz pracować z ludźmi, masz pozytywne nastawienie
Znajomość języka angielskiego oraz programów z pakietu Ms Office będzie sprawdzana podczas rekrutacji.
To oferujemy
Pracę w trybie łączonym: zdalną oraz w biurze (przez pierwsze 6 miesięcy zatrudnienia praca głównie w biurze)
Pracę w firmie z tytułami: Najlepszy Pracodawca 2017 oraz 2019 przyznawanego przez Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki 2019, 2021 oraz 2022
Opiekę medyczną z pełną rehabilitacją, dodatkowe dni urlopu dla rodziców (6 dni rocznie) pakiet kafeteryjny (w tym m.in. karta Multisport) oraz inne benefity
Jasno określone plany rozwoju oraz bogaty program szkoleń dopasowany do realnych potrzeb
Miłą i przyjazną atmosferę pracy
Pracę w firmie dbającej o zrównoważony rozwój organizacji
Benefity
dofinansowanie szkoleń i kursów
owoce
spotkania integracyjne
firmowa biblioteka
kawa / herbata
strefa relaksu
inicjatywy dobroczynne
dodatkowy urlop
program ESG
przyjazna atmosfera
opieka psychologiczna
Colliers Poland Sp. z o.o.
Colliers jest globalną firmą doradczą działającą w obszarze rynku nieruchomości komercyjnych. Posiada biura w 62 krajach, w których zatrudnia 17 000 pracowników. Oferuje pełen zakres usług podmiotom związanym z rynkiem nieruchomości. W Polsce Colliers działa od 1997 roku i posiada biura w 7 regionach Polski takich jak: Warszawa, Poznań, Kraków, Trójmiasto, Wrocław, Katowice i Łódź. Firma została uhonorowana wieloma prestiżowymi nagrodami przyznanymi m.in. w konkursach: Eurobuild, CIJ Journal, CEE Quality Awards, International Property Awards, Outsourcing Stars oraz Gazele Biznesu.
Colliers jest członkiem koalicji Przyjazna Rekrutacja, a w 2017 i 2019 r. spółka otrzymała tytuł Najlepszego Pracodawcy przyznawany przez niezależną firmę Kincentric (dawniej AON) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki w 2019, 2021 i 2022 r.
Colliers w Polsce jest również partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Organizacja w swojej strategii kładzie nacisk m. in. na kryteria ESG, przez co podejmuje szereg inicjatyw środowiskowych, społecznych oraz z obszaru ładu korporacyjnego.