Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent/Asystentka Dyrektora NZOZ Centrum Zdrowia

STOWARZYSZENIE "ELEUTERIA"O firmie

  • Dzielna 7
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 10 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent

STOWARZYSZENIE "ELEUTERIA"

Dzielna 7

Warszawa

Asystent/Asystentka Dyrektora NZOZ Centrum Zdrowia

Stowarzyszenie Eleuteria to więcej niż miejsce pracy. To przede wszystkim zespół doświadczonych, zaangażowanych i dedykowanych swojej misji ludzi. Zatrudniamy wysokiej klasy specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, lekarzy psychiatrów, specjalistów terapii uzależnień i psychologów, pielęgniarki, pracownika socjalnego oraz opiekuna Klubu Pacjenta. Naszym zobowiązaniem wobec społeczeństwa jest stały rozwój i podnoszenie kwalifikacji własnych oraz przyjęcie wiodącej roli w szkoleniu terapeutów i lekarzy pracujących na rzecz osób uzależnionych. A wobec pacjentów - podnoszenie jakości życia i wnoszenie dodanej wartości w ich leczenie

Poszukujemy osoby:

  • odpowiedzialnej, posiadającej umiejętność pracy w trybie wielozadaniowości oraz z doświadczeniem w zarządzaniu i finalizowaniu powierzonych zadań w określonym czasie
  • samodzielnej, która potrafi stawiać sobie cele, skrupulatnie, terminowo i konsekwentnie je realizować,
  • chętnie uczy się nowych rzeczy i chce zdobywać nowe umiejętności,

Obowiązki:

  • współpraca z Dyrektorem Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w zakresie administracji, organizacji i funkcjonowaniu placówki,
  • organizacja i koordynacja zadań pracowników Recepcji placówki.
  • przygotowywanie danych do statystyk na potrzeby Zarządu Stowarzyszenia oraz projektu we współpracy z Krajowym Biurem ds. Przeciwdziałania Narkomanii.
  • tworzenie regulaminów i procedur dotyczących procesów administracyjnych.
  • praca w systemie medycznym i raportowanie wykonanych usług do Narodowego Funduszu Zdrowia.
  • koordynacja współpracy z dostawcami usług i serwisów.
  • ustalanie rocznego harmonogramu urlopów wypoczynkowych.
  • nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny czasu pracy i tworzenie grafików pracy personelu.
  • obsługa kasy fiskalnej.

Oczekujemy:

  • wyższego wykształcenia,
  • doświadczenia w pracy w placówce medycznej (mile widziane),
  • wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych, komunikatywności i otwartości,
  • kreatywności, umiejętności logicznego myślenia, dynamizmu w działaniu i asertywności oraz dyspozycyjności,
  • samodzielności i bardzo dobrych umiejętności organizacyjnych (terminowości, staranności, systematyczności),
  • umiejętność pracy indywidualnej i w zespole.
  • sprawnego posługiwania się pakietem MS Office
  • Znajomości języka angielskiego.
  • Znajomości pakietu MS Office,

Oferujemy:

  • umowę o pracę, w wymiarze całego etatu.
  • pracę w miłej i przyjaznej atmosferze,
  • nowe doświadczenia zawodowe.

Dziękujemy za przesłane aplikacje, jednocześnie zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się wyłącznie z wybranymi kandydatami. W przypadku zainteresowania ofertą prosimy o kontakt telefoniczny na nr 507-957-440 lub przesłanie CV poprzez przycisk aplikowania.

Na aplikacje z nr ref.: PAS/01/2021 oczekujemy do dnia 30.01.2021r.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy