Oferta pracy

Asystent/Asystentka Dyrektora Operacyjnego

Jeronimo Martins Polska S.A.O firmie

  • Gdańsk, pomorskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent

Ponad 3000 sklepów w 1100 miejscowości oraz 16 centrów dystrybucyjnych. To właśnie Biedronka – lider branży retail, który od 25 lat z sukcesem działa na polskim rynku, gwarantując swoim pracownikom stabilność zatrudnienia, możliwości rozwoju i bogaty pakiet programów socjalnych. Zostań częścią naszego zespołu, miej wpływ na doświadczenia zakupowe milionów klientów w Polsce i przekonaj się, że Twoja praca ma znaczenie. Codziennie.

Asystent/Asystentka Dyrektora OperacyjnegoNumer ref.: M433

CO ZAPEWNIAMY?

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w prężnie rozwijającej się, nowoczesnej firmie;
  • kompleksowy program wdrożeniowy w trakcie którego zapoznasz się z funkcjonowaniem Twojego działu oraz stanowiska;
  • możliwość skorzystania z pakietów prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach;
  • dofinansowanie do karty Multisport;
  • bogaty pakiet socjalny (m.in. programy prozdrowotne, wyprawki dla noworodków i pierwszoklasistów, bony i paczki świąteczne dla pracowników oraz dzieci, nieoprocentowane pożyczki oraz zapomogi, kolonie i obozy językowe dla dzieci, wsparcie dla dzieci niepełnosprawnych, imprezy integracyjne dla pracowników).
  • Pakiet szkoleniowy dostosowany do wskazanego stanowiska
  • Możliwości rozwoju i awansu
  • Dostęp do platformy rozwojowej ”EduAkcja” 24h na dobę z każdego urządzenia

OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Bardzo dobra znajomość programów MS Word, MS Excel, MS Power Point
  • Znajomość języka angielskiego
  • Bardzo wysoko rozwinięte umiejętności organizacji pracy
  • Wysokie umiejętności interpersonalne
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Odpowiedzialność, dokładność oraz elastyczność
  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjno-biurowym

OSOBA ZATRUDNIONA NA STYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA:

  • Wsparcie administracyjne Dyrektora Operacyjnego
  • Rezerwacja biletów lotniczych, hoteli
  • Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji i informacji
  • Weryfikacja zgłoszeń klientów na platformie Biura Obsługi Klienta
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej w Biurze Regionu

Klikając w przycisk Aplikuj wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez spółkę Jeronimo Martins Polska Spółka Akcyjna z siedzibą w Kostrzynie, (62-025)  ul. Żniwna 5, Twoich danych osobowych zawartych w formularzu rekrutacyjnym oraz CV w celu prowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdej chwili możesz skorzystać z przysługujących Ci praw, w tym wycofać zgodę na przetwarzanie danych, uzyskać dostęp do swoich danych; poprosić o: sprostowanie i uzupełnienie danych, usunięcie danych; ograniczenie przetwarzania danych; wyrazić sprzeciw wobec przetwarzania danych, wystąpić o przeniesienie danych i ze skargą do organu nadzorczego. Nasza Polityka Prywatności jest dostępna na stronie: www.karierawjm.pl Szczegóły odnośnie przysługujących Ci praw znajdziesz tutaj: https://karierawjm.pl/wp-content/uploads/2020/03/Polityka-prywatnos%CC%81ci-JMP.pdf

 

Ponad 20 programów socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny:

  • Zasilenie karty na zakupy w Biedronce i Hebe
  • Paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci
  • Regularne badania profilaktyczne
  • Dofinansowanie do karty Multisport
  • Wyprawki dla noworodków oraz wyprawki szkolne dla pierwszoklasistów
  • I wiele innych!

Ogłoszenie archiwalne