Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent/Asystentka Dyrektora

Transgourmet Polska Sp. z o.o.

Transgourmet Polska Sp. z o.o.

Zamenhofa 133

Nowe Miasto

Poznań

Twój zakres obowiązków

  • bieżąca organizacja pracy sekretariatu,

  • przygotowywanie prezentacji, raportów, analiz,

  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie,

  • przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej,

  • koordynowanie współpracy z działami współpracującymi,

  • obsługa wizyt gości krajowych i zagranicznych.

Nasze wymagania

  • minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,

  • bardzo dobra znajomość j. niemieckiego lub j. angielskiego

  • biegła znajomość pakietu MS Office oraz zdolności analityczne,

  • samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, pracowitość i zaangażowanie w wykonywaną pracę,

  • wysoka kultura osobista,

  • umiejętność ustalania priorytetów zadań oraz dobrej organizacji pracy,

  • umiejętność pracy pod presją czasu,

  • prawo jazdy kat. B.

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

  • prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,

  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,

  • atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,

  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,

  • kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,

  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),

  • możliwość przystąpienia do programu MultiSport,

  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • parking dla pracowników

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • wyprawka dla dziecka

  • paczki świąteczne

  • dodatkowy urlop

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!

Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila – Asystent/Asystentka Dyrektora

[email protected]