Ta oferta pracy jest nieaktualna od 190 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Asystent / Asystentka Dyrektora Sprzedaży

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Asystent
  • 12.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Comapi jest wiodącym dostawcą usług komunikacji tekstowej, działającym w Polsce, 
    Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych oraz Australii. Jesteśmy częścią dotdigital Group.

    Od 16 lat współpracujemy z największymi globalnymi korporacjami,
    jak również z tysiącami małych i średnich przedsiębiorstw.


    Tworzymy i dostarczamy naszym Klientom rozwiązania oparte o technologie komunikacyjne SMS, Chat, Facebook Messenger, WhatsApp, Viber, Inbox i inne.


    W związku z rozwojem naszego biznesu w Polsce, poszukujemy do biura w Warszawie osoby na stanowisko:

    Asystent / Asystentka Dyrektora Sprzedaży
    Miejsce pracy: Warszawa

    Jakie będą Twoje zadania?

    • Umawianie spotkań dla Dyrektora Sprzedaży,
    • Kontakt telefoniczny/e-mailowy z członkami zarządu i dyrektorami w sektorze B2B,
    • Współpraca z obecnymi i przyszłymi klientami,
    • Nawiązywanie kontaktów handlowych,
    • Współpraca z Dyrektorem Sprzedaży i Vice Prezesem,
    • Wsparcie w przygotowaniu ofert handlowych,
    • Budowa, uzupełnianie i bieżąca aktualizacja bazy klientów,
    • Wsparcie administracyjne Działu Sprzedaży.

    Czego wymagamy?

    • Samodyscyplina, zdeterminowanie do osiągania założonych celów,
    • Wykształcenie średnie lub wyższe,
    • Istotne - doświadczenie w telesprzedaży,
    • Umiejętność argumentowania, negocjacji,
    • Umiejętność zarządzania priorytetami i celami,
    • Kreatywność i komunikatywność,
    • Dokładność, rzetelność, dobra praca w zespole,
    • Dobra znajomość języka angielskiego,
    • Dobra znajomość pakietu MS Office.

    Co oferujemy?

    • Atrakcyjne warunki zatrudnienia,
    • Interesującą pracę w dynamicznym, doświadczonym, międzynarodowym zespole,
    • Doskonałe warunki pracy – biuro zlokalizowane w Centrum Warszawy,
    • Dostęp do nowoczesnych technologii informatycznych/mobilnych,
    • Nowoczesne narzędzia pracy niezbędne do realizacji zadań,
    • Pakiet benefitów.
    Działalność w Polsce: Dynmark Sp. z o.o.
    ul. Mokotowska 1, 00-640 Warszawa
    budynek Zebra Tower 8 piętro
    KRS: 0000625384

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).