Ta oferta pracy jest nieaktualna od 16 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Administracji

  • Gniewomierz (pow. legnicki), Legnica, dolnośląskie
  • Specjalista
  • 05.04.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Faurecia jest globalnym liderem branży motoryzacyjnej. Specjalizujemy się w projektowaniu i produkcji elementów wyposażenia samochodowego w trzech kluczowych dziedzinach: fotelach samochodowych, technologiach kontroli emisji spalin oraz wnętrzach samochodowych. Działamy w 34 krajach tworząc ponad 100 tysięcy miejsc pracy w 300 zakładach produkcyjnych i 30 ośrodkach badawczo-rozwojowych na świecie.

     

    W Polsce Faurecia jest obecna od 1997 roku. W 9 zakładach produkcyjnych (Grójec, Jelcz Laskowice, Gorzów Wielkopolski, Legnica i Wałbrzych) oraz centrum R&D. Zatrudniamy dziś już blisko 9000 pracowników.

     

    Nowe trendy oraz oczekiwania użytkowników samochodów zmieniają dzisiejszą branżę motoryzacyjną. Wychodząc naprzeciw wyzwaniom technologicznego jutra staramy się tworzyć inteligentne rozwiązania w zakresie nowoczesnej mobilności, komfortu oraz bezpieczeństwa jazdy.
     

    Take a seat, drive with us!

     

    Aktualnie poszukujemy ambitnych, energicznych kandydatów na stanowisko:

    Specjalista ds. Administracji
    Miejsce pracy: Legnica / Gniewomierz
    Miejsce pracy: Legnica, Gniewomierz (pow. legnicki)

    Wymagania:

    • Biegła znajomość programu MS Office,
    • Terminowe wywiązywanie się z zadań oraz doskonała organizacja pracy;
    • Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem;
    • Kultura osobista, komunikatywność, samodzielność i otwartość na nowe zadania;
    • Doświadczenie na podobnym stanowisku           
    • Odporność na stres
    • Umiejętność priorytetyzowania zadań
    • Biegła znajomość jeżyka angielskiego (Business English)
    • Wysoka kultura osobista
    • Wyższe wykształcenie
    • Prawo jazdy

     

    Misją na tym stanowisku jest:

    • Organizowanie oficjalnych spotkań dyrektora                                    
    • Przygotowywanie materiałów, prezentacji na spotkania Dyrektora, wydarzenia zakład  
    • Archiwizacja tygodniowych i miesięcznych raportów ze spotkań                                
    • Prowadzenie korespondencji wychodzącej dyrektora i nadzór nad korespondencją przychodzącą                                                           
    • Prowadzenie rejestru umów zakładu / archiwizacja / nadzór
    • Prowadzenie rejestru zarządzeń dyrektora zakładu / archiwizacja / nadzór                          
    • Planowanie i umawianie  spotkań z Dyrektorem; przyjmowanie gości w imieniu Dyrektora
    • Zamawianie telefonów służbowych, obsługa związana z aktywowaniem, blokowaniem połączeń                             
    • Zamawianie, odbieranie, zdawanie samochodów (wyjazdy służbowe)                                   
    • Obsługa podróży służbowych                                    
    • Tłumaczenie dokumentów                                                                                         
    • Zamówienia w systemie: materiały biurowe / obsługa gości / kantyna  / hotele / myjnia samochodowa / kontrola wydatków                                                                                                          
    • Akceptacja faktur oraz rozksięgowanie kosztów dla wskazanych dostawców; kontrola kosztów
    • Nadzór nad recepcją / koordynacja pracy recepcji            
    • Organizacja wydarzeń na zakładzie: wizyty, workshopy, dni otwarte inne

     

    W zamian za Twoje zaangażowanie oferujemy:

    • Darmowa opieka medyczna LUXMED
    • Dofinansowanie do karty Multisport
    • Profesjonalne i międzynarodowe środowisko pracy
    • Pracę w dynamicznym zespole ludzi będącym częścią międzynarodowych struktur w firmie
    • Możliwość wprowadzania własnych rozwiązań
    • Możliwość rozwoju zawodowego
    • Wyjątkową kulturę organizacyjną Faurecii
    • Miejsca do parkowania dostępne dla naszych pracowników