Oferta pracy

Asystent / Asystentka Działu Księgowości

GlobalworthO firmie

  • Twarda 18, 00-105 Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa zlecenie
  • Pełny etat, Część etatu
  • Asystent

Globalworth jest czołowym inwestorem sektora biurowego w Europie Środkowo-Wschodniej, dzięki wiodącej pozycji w Polsce i Rumunii. Firma inwestuje w wysokiej jakości nieruchomości biurowe, biurowo-handlowe i magazynowe w najlepszych lokalizacjach. W ten sposób uzyskuje dochody z wynajmu powierzchni prestiżowym najemcom z całego świata. Portfel aktywów Globalworth o wartości około 3 mld euro zarządzany jest obecnie przez ponad 200 specjalistów na Cyprze, Guernsey, w Rumunii i Polsce.

W Polsce Globalworth posiada 22 inwestycje zlokalizowane w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Gdańsku i we Wrocławiu. W polskim portfelu znajdziemy m.in. ikoniczne, rozpoznawalne warszawskie biurowce - Warsaw Trade Tower, Spektrum Tower, Warta Tower czy Skylight & Lumen przy Złotych Tarasach, a także popularne miejsca spotkań i zakupów jak warszawska Hala Koszyki, katowicki Supersam czy wrocławska Renoma. Polskie nieruchomości Globalworth oferują już blisko 600 000 mkw. powierzchni najmu, a ponad 80 proc. jest zarządzana przez property managerów tej firmy.

Asystent / Asystentka Działu Księgowości

Zadania:

  • Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego (SAP Business One).
  • Skanowanie, drukowanie, archiwizacja dokumentów.
  • Prowadzenie kancelarii księgowej.
  • Inne prace w dziale księgowości.

Wymagania:

  • Wykształcenie co najmniej średnie, najchętniej student / studentka kierunku finanse i rachunkowość, ekonomia lub pokrewne.
  • Dyspozycyjność w pełnym wymiarze czasu pracy.
  • Status studenta/studentki.
  • Minimum podstawowa znajomości języka angielskiego.
  • Chęć rozwoju w obszarze księgowości.
  • Otwartość na wyzwania i naukę nowych zagadnień.
  • Pracowitość.
  • Skrupulatność i dokładność.

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Pracę w młodym, dynamicznym zespole.
  • Elastyczne godziny pracy.
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia.
  • Możliwość skorzystania z opieki medycznej po trzech miesiącach współpracy.
  • Biuro w centrum Warszawy, jednocześnie możliwość częściowej pracy zdalnej.

Informujemy, że Administratorem danych jest GPRE Management sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Twardej 18, 00-105 Warszawa. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Przesyłając swoją aplikację, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w Twojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez GPRE Management sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Twardej 18 zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922);

Ogłoszenie archiwalne