FBSERWIS S A

Asystent/Asystentka

FBSERWIS S AO firmie

  • Gdańsk, pomorskie

  • Ważna jeszcze 14 dni
    13 Marzec 2020
  • Pełny etat
  • Asystent

FBSerwis to polska firma, która jest częścią Grupy Budimex oraz globalnej grupy Ferrovial, świadczy usługi w zakresie: kompleksowego utrzymania infrastruktury, usług środowiskowych, kompleksowej obsługi nieruchomości (Facility Management) i usług dotyczących efektywności energetycznej. FBSerwis jest pionierem w zakresie kompleksowych usług świadczonych zgodnie z ideą Smart City.


Najważniejsze fakty:

  • utrzymujemy blisko 1700 km dróg krajowych i autostrad,
  • obsługujemy prawie 1 mln osób w zakresie odbioru odpadów komunalnych w województwach: wielkopolskim, łódzkim, dolnośląskim, opolskim, podkarpackim i małopolskim,
  • posiadamy 4 instalacje do mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych (status RIPOK), w tym dwie z własnym składowiskiem,
  • utrzymujemy 1 milion metrów kwadratowych powierzchni budynków oraz obiektów przemysłowych i sportowych.
Do realizacji naszych kontraktów w obszarze Facility Management, prowadzimy aktualnie rekrutację na stanowisko:

ASYSTENT/ASYSTENTKA
Miejsce pracy: Gdańsk

Jakie zadania będziesz realizować w pracy:

  • Prowadzenie spraw administracyjnych kontraktów
  • Bieżąca obsługa wewnętrznego kancelaryjnego systemu obiegu dokumentów (korespondencja przychodząca i wychodząca)
  • Bieżąca współpraca z Działem HR i Działem Finansowym Spółki
  • Wystawianie faktur sprzedażowych oraz ich wprowadzanie do systemu księgowego
  • Rejestrowanie i weryfikacja faktur od dostawców
  • Bieżące wsparcie pionu operacyjnego w zakresie administracyjnym, m.in. rozliczanie zaliczek, zamawianie artykułów biurowych, dbanie o sprawny obieg dokumentów, itp.
  • Budowanie efektywnej współpracy i dobra komunikacja z innymi działami w firmie

Jakie wymagania stawiamy potencjalnym kandydatom?

  • Co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie administracji w firmie o rozproszonej strukturze
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z systemami IT wspierającymi przepływ dokumentów i procesów
  • Dobra znajomości MS Office
  • Umiejętność organizacji pracy
  • Komunikatywności, otwartości oraz łatwości nawiązywania i utrzymywania kontaktów z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
  • Pozytywnego nastawienia oraz zaangażowania w powierzone zadania
  • Rzetelność, pro aktywność i sumienność

Za co cenią nas Pracownicy?

  • Za szybki wzrost i rozwój organizacji, która z powodzeniem zdobywa kolejne kontrakty na terenie całej Polski
  • Realną możliwość rozwoju w ramach szybko rozwijającej się organizacji
  • Etykę we wszelkich działaniach biznesowych firmy
  • Współpracę pomiędzy pracownikami i promowanie pracy zespołowej
  • Za wysokie zaangażowanie firmy w działania na rzecz ochrony środowiska
  • Stabilność zatrudnienia oraz umacnianie się marki na rynku polskim
  • Dbałość o bezpieczne i komfortowe warunki pracy
  • Otwartość i niekorporacyjną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów
  • Za benefity oferowane każdemu pracownikowi bez względu na zajmowane stanowisko (opieka medyczna i ubezpieczenie grupowe opłacone przez pracodawcę, dofinansowanie do karty MultiSport).

Osoby zainteresowane pracą oraz spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych za pomocą przycisku APLIKUJ.
 
 

FBSerwis to polska firma, która jest częścią Grupy Budimex oraz globalnej grupy Ferrovial, świadczy usługi w zakresie: kompleksowego utrzymania infrastruktury, usług środowiskowych, kompleksowej obsługi nieruchomości (Facility Management) i usług dotyczących efektywności energetycznej. FBSerwis jest pionierem w zakresie kompleksowych usług świadczonych zgodnie z ideą Smart City.


Najważniejsze fakty:

  • utrzymujemy blisko 1700 km dróg krajowych i autostrad,
  • obsługujemy prawie 1 mln osób w zakresie odbioru odpadów komunalnych w województwach: wielkopolskim, łódzkim, dolnośląskim, opolskim, podkarpackim i małopolskim,
  • posiadamy 4 instalacje do mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych (status RIPOK), w tym dwie z własnym składowiskiem,
  • utrzymujemy 1 milion metrów kwadratowych powierzchni budynków oraz obiektów przemysłowych i sportowych.
Do realizacji naszych kontraktów w obszarze Facility Management, prowadzimy aktualnie rekrutację na stanowisko:

ASYSTENT/ASYSTENTKA

Jakie zadania będziesz realizować w pracy:

  • Prowadzenie spraw administracyjnych kontraktów
  • Bieżąca obsługa wewnętrznego kancelaryjnego systemu obiegu dokumentów (korespondencja przychodząca i wychodząca)
  • Bieżąca współpraca z Działem HR i Działem Finansowym Spółki
  • Wystawianie faktur sprzedażowych oraz ich wprowadzanie do systemu księgowego
  • Rejestrowanie i weryfikacja faktur od dostawców
  • Bieżące wsparcie pionu operacyjnego w zakresie administracyjnym, m.in. rozliczanie zaliczek, zamawianie artykułów biurowych, dbanie o sprawny obieg dokumentów, itp.
  • Budowanie efektywnej współpracy i dobra komunikacja z innymi działami w firmie

Jakie wymagania stawiamy potencjalnym kandydatom?

  • Co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie administracji w firmie o rozproszonej strukturze
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z systemami IT wspierającymi przepływ dokumentów i procesów
  • Dobra znajomości MS Office
  • Umiejętność organizacji pracy
  • Komunikatywności, otwartości oraz łatwości nawiązywania i utrzymywania kontaktów z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
  • Pozytywnego nastawienia oraz zaangażowania w powierzone zadania
  • Rzetelność, pro aktywność i sumienność

Za co cenią nas Pracownicy?

  • Za szybki wzrost i rozwój organizacji, która z powodzeniem zdobywa kolejne kontrakty na terenie całej Polski
  • Realną możliwość rozwoju w ramach szybko rozwijającej się organizacji
  • Etykę we wszelkich działaniach biznesowych firmy
  • Współpracę pomiędzy pracownikami i promowanie pracy zespołowej
  • Za wysokie zaangażowanie firmy w działania na rzecz ochrony środowiska
  • Stabilność zatrudnienia oraz umacnianie się marki na rynku polskim
  • Dbałość o bezpieczne i komfortowe warunki pracy
  • Otwartość i niekorporacyjną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów
  • Za benefity oferowane każdemu pracownikowi bez względu na zajmowane stanowisko (opieka medyczna i ubezpieczenie grupowe opłacone przez pracodawcę, dofinansowanie do karty MultiSport).

Osoby zainteresowane pracą oraz spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych za pomocą przycisku APLIKUJ.
 
 

Ogłoszenie archiwalne