Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Sural Nieruchomości Małgorzata Sural z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.

Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że Administratorem danych jest  Sural Nieruchomości Małgorzata Sural z siedzibą w Warszawie przy ul. Franciszkańskiej 4a lok. 53. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Sural Nieruchomości

Asystent/Asystentka Prezesa

Sural NieruchomościO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 8 dni
    do: 18 sie 2020
  • Umowa o pracę
  • Asystent

Sural Nieruchomości

Sural Nieruchomości jest firmą o ugruntowanej pozycji na rynku. Działamy od 2008 roku, specjalizujemy się w pośrednictwie i doradztwie w obrocie nieruchomościami typu premium w prestiżowych lokalizacjach.

Poszukujemy na stałe osoby do nowego biura w Śródmieściu Południowym na stanowisko:

Asystent/Asystentka Prezesa

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • bieżące wsparcie przełożonego,
  • organizacja spotkań służbowych zewnętrznych i wewnętrznych, prowadzenie kalendarza, grafiku, 
  • przygotowanie i obsługa spotkań z klientami firmy (w tym anglojęzycznymi!), 
  • przygotowywanie prezentacji ofert, redagowanie opisów/treści ofert oraz weryfikacja dokumentów,
  • współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie obsługi transakcji i reklamy, wspieranie i prowadzenie działań komunikacyjnych social media,
  • wsparcie zespołu w bieżących obowiązkach,
  • prowadzenie sekretariatu,
  • inne prace administracyjno-biurowe.

Oczekiwania:

  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • biegła obsługa komputera, bardzo dobra znajomość social media i obsługa urządzeń biurowych,
  • dyspozycyjność,
  • prawo jazdy kat. B,
  • ogólna znajomość rynku nieruchomości i podstawowych zagadnień prawnych,
  • miłe widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • wykształcenie wyższe. Preferowane wykształcenie prawnicze lub związane z nieruchomościami.

Profil osobowy:

  • umiejętności organizacyjne oraz duża samodzielność,
  • wielozadaniowość i szybkość w działaniu,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
  • proaktywność i konsekwencja w działaniu,
  • wysoka kultura osobista.

Oferujemy:

  • stabilne i stałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • możliwość awansu,
  • pracę w bardzo dobrej atmosferze.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.


Sural Nieruchomości jest firmą o ugruntowanej pozycji na rynku. Działamy od 2008 roku, specjalizujemy się w pośrednictwie i doradztwie w obrocie nieruchomościami typu premium w prestiżowych lokalizacjach.

Poszukujemy na stałe osoby do nowego biura w Śródmieściu Południowym na stanowisko:

Asystent/Asystentka Prezesa

Zakres obowiązków:

  • bieżące wsparcie przełożonego,
  • organizacja spotkań służbowych zewnętrznych i wewnętrznych, prowadzenie kalendarza, grafiku, 
  • przygotowanie i obsługa spotkań z klientami firmy (w tym anglojęzycznymi!), 
  • przygotowywanie prezentacji ofert, redagowanie opisów/treści ofert oraz weryfikacja dokumentów,
  • współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie obsługi transakcji i reklamy, wspieranie i prowadzenie działań komunikacyjnych social media,
  • wsparcie zespołu w bieżących obowiązkach,
  • prowadzenie sekretariatu,
  • inne prace administracyjno-biurowe.

Oczekiwania:

  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • biegła obsługa komputera, bardzo dobra znajomość social media i obsługa urządzeń biurowych,
  • dyspozycyjność,
  • prawo jazdy kat. B,
  • ogólna znajomość rynku nieruchomości i podstawowych zagadnień prawnych,
  • miłe widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • wykształcenie wyższe. Preferowane wykształcenie prawnicze lub związane z nieruchomościami.

Profil osobowy:

  • umiejętności organizacyjne oraz duża samodzielność,
  • wielozadaniowość i szybkość w działaniu,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
  • proaktywność i konsekwencja w działaniu,
  • wysoka kultura osobista.

Oferujemy:

  • stabilne i stałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • możliwość awansu,
  • pracę w bardzo dobrej atmosferze.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne