AZ_2111_CHR_AIM
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Asystent/Asystentka zarządu
PGB Human Resources .
Chrzanów, małopolskie
- ogłoszenie wygasło 2 lata temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Asystent
Agencja Personalna PGB HR aktualnie dla swojego Klienta, poszukuje osobę na stanowisko:
Asystent/Asystentka zarządu
Numer ref.: AZ_2111_CHR_AIMZakres obowiązków:
- Stały nadzór nad sekretariatem oraz sprawne jego funkcjonowanie,
- Tworzenie prezentacji na potrzeby Zarządu spółki,
- Odpowiedzialność za tworzenie niezbędnych dokumentów na potrzeby spółki oraz Zarządu firmy,
- Ścisła współpraca z Prezesem Zarządu oraz jego codzienna organizacja kalendarza,
- Odpowiedzialność za organizację podróży służbowych oraz spotkań biznesowych,
- Odpowiedzialność za korespondencję w organizacji.
Wymagania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Wykształcenie wyższe,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikacje biznesową,
- Praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office,
- Obsługa komputera i urządzeń biurowych,
- Czynne prawo jazdy kat. B.
Klient oferuje:
- Umowę o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Wynagrodzenie podstawowe oraz premia i dodatki,
- Niezbędne narzędzia pracy,
- Możliwość zdobycia dodatkowych kwalifikacji zawodowych oraz rozwoju,
- Pakiet benefitów pozapłacowych.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
Ogłoszenie archiwalne