Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Asystent/Asystentka zarządu

PGB Human Resources .

  • Chrzanów, małopolskie

  • ogłoszenie wygasło 2 lata temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent

Agencja Personalna PGB HR aktualnie dla swojego Klienta, poszukuje osobę na stanowisko:

Asystent/Asystentka zarządu

Numer ref.: AZ_2111_CHR_AIM

Zakres obowiązków:

  • Stały nadzór nad sekretariatem oraz sprawne jego funkcjonowanie,
  • Tworzenie prezentacji na potrzeby Zarządu spółki,
  • Odpowiedzialność za tworzenie niezbędnych dokumentów na potrzeby spółki oraz Zarządu firmy,
  • Ścisła współpraca z Prezesem Zarządu oraz jego codzienna organizacja kalendarza,
  • Odpowiedzialność za organizację podróży służbowych oraz spotkań biznesowych,
  • Odpowiedzialność za korespondencję w organizacji.

Wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikacje biznesową,
  • Praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office,
  • Obsługa komputera i urządzeń biurowych,
  • Czynne prawo jazdy kat. B.

Klient oferuje:

  • Umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Wynagrodzenie podstawowe oraz premia i dodatki,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Możliwość zdobycia dodatkowych kwalifikacji zawodowych oraz rozwoju,
  • Pakiet benefitów pozapłacowych.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne