Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent / Asystentka Zarządu

Global Sp. z o.o.

  • Praca zmianowa:nie
  • Dni pracy:dni robocze (poniedziałek - piątek)
  • Godziny pracy:8:00-16:00
  • Możliwa praca w godzinach nocnych:nie
  • Tryb wypłaty:miesięczna

Global Sp. z o.o.

Janka Wiśniewskiego 13

Śródmieście

Gdynia

Twój zakres obowiązków

  • bieżąca obsługa sekretariatu

  • prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej

  • bieżące prace administracyjne (umowy, wnioski, faktury)

  • obsługa połączeń telefonicznych oraz firmowego konta mailowego

  • dbanie o poprawny obieg dokumentacji w firmie

  • przyjmowanie Gości, Klientów i Kontrahentów oraz dbanie o wizerunek firmy

  • organizacja i obsługa spotkań

  • zarządzanie kalendarzem spotkań Zarządu

  • zamawianie materiałów i artykułów biurowych

Nasze wymagania

  • doświadczenie w pracy biurowej związanej z obsługą sekretariatu mile widziane

  • wysoka kultura osobista, dyskrecja, inicjatywa oraz pozytywne nastawienie

  • zdolności organizacyjne oraz umiejętność znajdowania rozwiązań w stresujących sytuacjach

  • znajomość pakietu MS Office

To oferujemy

  • możliwość rozwoju zawodowego

  • pracę w młodym, zgranym zespole

  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o prace

  • integracje firmowe