Oferta pracy

Asystent / Asystentka Zarządu

Goldman RecruitmentO firmie

  • Kraków, małopolskie

  • Ogłoszenie wygasło 21 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Pełny etat
  • Asystent
Dla naszego klienta, dynamicznie rozwijającej sie firmy z branży nowych technologii, poszukujemy kandydatów na stanowisko Asystenta lub Asystentki Zarządu.
Asystent / Asystentka ZarząduNumer ref.: 191846/6615

 

Opis stanowiska:

  • wsparcie zarządu w bieżących zadaniach,
  • organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych,
  • nadzór nad kalendarzem spotkań zarządu,
  • planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura,
  • koordynowanie obiegu korespondencji oraz dokumentów, w tym umów,
  • wsparcie zarządu w przygotowywaniu raportów, prezentacji oraz innych dokumentów,
  • organizacja zaopatrzenia biura zarządu w materiały i usługi niezbędne do prawidłowego funkcjonowania.

Wymagania:

  • minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku asystenta zarządu lub office managera,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość języka niemieckiego,
  • bardzo dobra wiedza na temat zasad funkcjonowania biura, 
  • bardzo dobra znajomość aplikacji wspomagających funkcjonowanie biura takich jaki pakiet MS office oraz G Suite,
  • umiejętność redagowania pism, tłumaczenia dokumentów,
  • bardzo dobre umiejętności organizacyjne, analityczne oraz komunikacyjne,
  • wysoka kultura osobista oraz biznesowa.

Oferta obejmuje:

  • konkurencyjne wynagrodzenie,
  • pakiet świadczeń socjalnych,
  • możliwość pracy w dynamicznym i międzynarodowym środowisku.
.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy