BAŁTYKGAZ Sp. z o.o.

Asystent / Asystentka Zarządu

BAŁTYKGAZ Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • pomorskie

  • Ważna jeszcze 17 dni
    do: 10 cze 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent
BAŁTYKGAZ, spółka działająca w obszarze dystrybucji gazu płynnego i czynników chłodniczych, poszukuje pracownika na stanowisko:
Asystent / Asystentka Zarządu
miejsce pracy: Trójmiasto

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będą między innymi:

  • Obecność na naradach Zarządu, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji w związku z posiedzeniami rady nadzorczej Spółki oraz innymi spotkaniami
  • Bieżący kontakt oraz współpraca z udziałowcami Spółki, partnerami biznesowymi i innymi działami firmy 
  • Tłumaczenia ustne i pisemne (z języka niemieckiego na język polski i odwrotnie)
  • Wspieranie pracy Zarządu w bieżących zadaniach (prowadzenie kalendarza, organizacja podróży służbowych oraz konferencji, rezerwacja noclegów, zakup biletów lotniczych)
  • Współudział w budowaniu wizerunku firmy
  • Koordynacja obiegu dokumentów

Wymagania w stosunku do kandydatów:

  • Wykształcenie wyższe – filologia germańska
  • Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie na poziomie C2 - wymóg niezbędny
  • Gotowość do kilkudniowych wyjazdów służbowych
  • Dobra organizacja pracy
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (MS Excel, Word, PowerPoint)
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Mile widziane doświadczenie w zakresie działań marketingowych

Wybranym kandydatom oferujemy:

  • Umowę o pracę na pełnym etacie w Spółce z niemieckim kapitałem i o ugruntowanej pozycji na rynku energetycznym
  • Możliwość uczestniczenia w szkoleniach oraz dalszego kształcenia
  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w doświadczonym zespole
  • Ubezpieczenie grupowe na życie
  • Pakiet świadczeń socjalnych - „wczasy pod gruszą”, dofinansowania wyjazdów wakacyjnych dzieci i młodzieży
  • Karty świąteczne prepaid
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
 
Więcej informacji: www.baltykgaz.pl 
Prosimy o dodanie klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym ogłoszeniu dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z treścią Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. (opcjonalnie): Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."
 
W procesie rekrutacji BAŁTYKGAZ SP. Z O.O. oświadcza, że jest Administratorem Państwa danych osobowych. Pełna informacja o sposobie i celach przetwarzania danych dostępna jest pod adresem: https://www.baltykgaz.pl/rodo
BAŁTYKGAZ, spółka działająca w obszarze dystrybucji gazu płynnego i czynników chłodniczych, poszukuje pracownika na stanowisko:
Asystent / Asystentka Zarządu
miejsce pracy: Trójmiasto

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będą między innymi:

  • Obecność na naradach Zarządu, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji w związku z posiedzeniami rady nadzorczej Spółki oraz innymi spotkaniami
  • Bieżący kontakt oraz współpraca z udziałowcami Spółki, partnerami biznesowymi i innymi działami firmy 
  • Tłumaczenia ustne i pisemne (z języka niemieckiego na język polski i odwrotnie)
  • Wspieranie pracy Zarządu w bieżących zadaniach (prowadzenie kalendarza, organizacja podróży służbowych oraz konferencji, rezerwacja noclegów, zakup biletów lotniczych)
  • Współudział w budowaniu wizerunku firmy
  • Koordynacja obiegu dokumentów

Wymagania w stosunku do kandydatów:

  • Wykształcenie wyższe – filologia germańska
  • Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie na poziomie C2 - wymóg niezbędny
  • Gotowość do kilkudniowych wyjazdów służbowych
  • Dobra organizacja pracy
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (MS Excel, Word, PowerPoint)
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Mile widziane doświadczenie w zakresie działań marketingowych

Wybranym kandydatom oferujemy:

  • Umowę o pracę na pełnym etacie w Spółce z niemieckim kapitałem i o ugruntowanej pozycji na rynku energetycznym
  • Możliwość uczestniczenia w szkoleniach oraz dalszego kształcenia
  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w doświadczonym zespole
  • Ubezpieczenie grupowe na życie
  • Pakiet świadczeń socjalnych - „wczasy pod gruszą”, dofinansowania wyjazdów wakacyjnych dzieci i młodzieży
  • Karty świąteczne prepaid
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
 
Prosimy o dodanie klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym ogłoszeniu dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z treścią Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. (opcjonalnie): Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."
 
W procesie rekrutacji BAŁTYKGAZ SP. Z O.O. oświadcza, że jest Administratorem Państwa danych osobowych. Pełna informacja o sposobie i celach przetwarzania danych dostępna jest pod adresem: https://www.baltykgaz.pl/rodo
Więcej informacji: www.baltykgaz.pl 

Ogłoszenie archiwalne