Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent / Asystentka Zarządu

Jarema Dziewulski

umowa o pracę
2 8003 500 brutto / mies.
kontrakt B2B
3 5004 500 netto (+ VAT) / mies.
  • Nowoursynowska 181, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 6 dni temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • asystent
  • praca stacjonarna
  • pracodawca nie wymaga CV

Jarema Dziewulski

Nowoursynowska 181

Warszawa

Twój zakres obowiązków

Asystentka ds. administracji i obsługi biura

UWAGA: Wszelkie zgłoszenia aplikacyjne rozpatrujemy wyłącznie po przesłaniu nam CV - bez załączenia w/w dokumentu nie rozpatrujemy ZGŁOSZENIA.

Zakres zadań i obowiązków:

- bieżące administracyjno-organizacyjne prowadzenie Biura w Warszawie,

- obsługa korespondencji firmowej

- zapewnienie płynnego i profesjonalnego obiegu dokumentów w firmie,

- przygotowywanie spotkań i obsługa gości,

- tworzenie i dbanie o pozytywny wizerunek firmy w relacjach z Klientami zewnętrznymi.

- zapewnienie obsługi asystenckiej Członkom Zarządu, wsparcie w codziennej - pracy, organizowanie podróży służbowych, spotkań biznesowych i innych prac

- sporządzanie raportów, zestawień, prezentacji, materiałów informacyjnych dla Członków Zarządu

- koordynacja przepływu informacji pomiędzy Członkami Zarządu, a - pozostałymi działami w firmie i pozostałymi spółkami powiązanymi,

- obsługa bieżąca najemców oraz wsparcie w pozyskiwaniu nowych

- wystawianie faktur i dokonywanie rozliczenia mediów i najemców

- poszukiwanie i negocjowanie warunków współpracy z usługobiorcami i dostawcami

- tworzenie i przestrzeganie procesów i procedur w firmie

Nasze wymagania

  • - wykształcenie średnie i wyższe

  • - poszukujemy najchętniej osoby po studiach prawniczych, bez aplikacji nie wykonującej zawodu, ale chcącej mieć styczność z zagadnieniami prawnymi w pracy,

  • - minimum 2-letnie doświadczenie zdobyte na stanowisku administracyjnym,

  • - bardzo dobra znajomość środowiska MS Windows / Excel oraz Internetu,

  • - umiejętność obsługi urządzeń biurowych,

  • - umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,

  • - bardzo dobra organizacja pracy własnej i biura,

  • - komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole,

  • - wysoka kultura osobista,

  • - umiejętności radzenia sobie w sytuacjach zmiennych,

  • - bardzo dobre zdolności organizacyjne oraz interpersonalne,

  • - odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywaną pracę,

  • - dyspozycyjność,

  • - dyskrecja, skrupulatność i dokładność,

  • - prawo jazdy.

To oferujemy

  • pełną wyzwań, ciekawą pracę w branży nieruchomości w firmie działającej ponad 20 lat na tym rynku

  • możliwość rozwoju zawodowego i poszerzenia własnych umiejętności

  • formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich potrzeb i atrakcyjne wynagrodzenie

  • udział we wspólnie opracowanym systemie premiowym

  • bardzo dobrą atmosferę pracy

  • pracę w małym zespole osób i procedury przestrzegania zasad związanych z bezpieczeństwem COVID 19

  • stabilne zatrudnienie mimo trudnej sytuacji na rynku w kontekście COVID 19

  • wynagrodzenie na rękę na poziomie 3200-4000PLN plus możliwy system premii

  • wynagrodzenie uzależnione jest od kompetencji i umiejętności preferowane - wykształcenie prawnicze

  • możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin (1/2 etatu lub 3/4 etatu) z opcją dopasowania czasu pracy np. do studiów lub innych obowiązków aplikanta.

  • możliwość korzystania z samochodu służbowego.

  • UWAGA: Wszelkie zgłoszenia aplikacyjne rozpatrujemy wyłącznie po przesłaniu nam CV - bez załączenia w/w dokumentu nie rozpatrujemy ZGŁOSZENIA.

O nas

Kancelaria Dziewulski jest podmiotem powiązanym z ze spółkami SEVEN HOME Sp. z o.o., i Villa Bristol Sp. z o.o. i Wspólnicy Sp.K.., Jesteśmy grupą spółek z branży nieruchomości z główną siedzibą w Warszawie na Ursynowie. Jesteśmy właścicielem nieruchomości, deweloperem oraz rewitalizujemy własne budynki. Świadczymy usługi związane z wynajmem i sprzedażą nieruchomości, zarówno w Warszawie jak i w Lublinie, gdzie posiadamy kilka komercyjnych budynków skupiających łącznie ponad 40 najemców. Planujemy nowe inwestycje deweloperskie oraz rozbudowę naszych nieruchomości oraz podwyższanie standardów, poprzez dokonywanie rewitalizacji połączonych z remontami. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Asystentka ds. administracji i prawnej obsługi biura, do której obowiązków będzie należało kompleksowe prowadzenie Naszego Biura w Warszawie w zakresie asystencko – sekretarskim, a także w zakresie podstawowych prostych zagadnień prawnych.

Adres siedziby biura: ul. Nowoursynowska 181, Warszawa

www.fortsluzew.pl