Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent / Asystentka Zarządu

KOMPANIA DOMOWA

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • asystent
  • praca stacjonarna
  • Praca zmianowa:nie
  • Dni pracy:dni robocze (poniedziałek - piątek), sobota
  • Godziny pracy:10:00-18:00
  • Możliwa praca w godzinach nocnych:nie
  • Tryb wypłaty:miesięczna

Twój zakres obowiązków

Firma deweloperska realizująca wielorodzinne projekty mieszkaniowe, w związku z wprowadzeniem do sprzedaży nowej inwestycji, poszukuje do swojego biura w Warszawie: Asystentki Zarządu.

Opis

• Wsparcie zarządu/administrowanie/zarządzanie biurem

• Obsługa korespondencji/nadzór nad archiwizacją

• Obsługa Klienta w zakresie sprzedaży mieszkań w inwestycji deweloperskiej

• Prezentacje oferowanych mieszkań

• Udział w procesie finalizacji transakcji i obsługa posprzedażowa

• Udział w zmianach lokatorskich i odbiorach mieszkań

• Udział w działaniach marketingowych - targach nieruchomości, dniach otwartych

• Aktualizowanie bazy danych w systemie CRM

Nasze wymagania

  • Oczekujemy optymizmu, poczucia humoru i pozytywnego nastawienia do pracy oraz umiejętności budowania pozytywnych trwałych relacji z klientami/partnerami.

To oferujemy

  • Pracę w przyjaznym środowisku i firmie realizującej kameralne i niestandardowe projekty.

  • Możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia kompetencji.

  • Niezbędne narzędzia pracy.