Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Asystent / Asystentka Zarządu

MODERN DESIGN CONCEPTS sp. z o.o.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
  • umowa o pracę, umowa o dzieło, umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • asystent
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz
  • запрошуємо працівників з України
ukrainian-friendly-overlay
Запрошуємо працівників з України
Роботодавець відкритий для працевлаштування громадян України
  • Praca zmianowa:nie
  • Możliwa praca w godzinach nocnych:nie
  • Tryb wypłaty:miesięczna

Twój zakres obowiązków

  • Realizacja bieżących zadań zleconych przez zarząd firmy

  • Koordynowanie już istniejących relacji handlowych z europejskimi, głównie włoskimi markami premium oraz innymi partnerami z otoczenia biznesowego spółki

  • Obsługa i wsparcie klientów indywidualnych i firmowych oraz architektów i pracowni projektowych

  • Promowanie wybranych marek europejskich na rynku polskim za pomocą kanałów online i offline

  • Wsparcie reszty zespołu w jego zadaniach

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najchętniej w firmie o zbliżonym profilu i tej samej lub zbliżonej branży zw. z produktami premium i dobrami luksusowymi

  • Minimum dobra znajomość jęz. angielskiego (poziom B2 lub wyżej )

  • Bardzo dobra znajomość jęz. polskiego, w szczególności korespondencji handlowej

  • Mile widziana znajomość jęz. włoskiego i innych języków obcych

  • Mile widziana znajomość marek dóbr luksusowych oraz bieżących trendów w zakresie światowego designu oraz zainteresowanie tą tematyką

  • Mile widziana własna baza kontaktów architektów / pracowni projektowych lub potencjalnych klientów, zarówno indywidualnych, jak i biznesowych (np. inwestycje budowlane)

  • Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu własnej firmy lub gotowość do jej założenia (współpraca B2B)

  • Mile widziane wykształcenie kierunkowe, np. architektura wnętrz, design management, handel zagraniczny, etc.

  • Mile widziana znajomość tematyki social media, SEO, pozycjonowania etc.

  • Kreatywność

  • Wysokie umiejętności interpersonalne

  • Umiejętność pracy pod presją czasu i prowadzenia wielu projektów jednocześnie

  • Wysoki poziom kultury osobistej

  • Poczucie humoru

  • Samodzielność

  • Spełnienie jedynie części powyższych wymagań lub oczekiwań nie dyskwalifikuje automatycznie kandydata.

To oferujemy

  • Codzienny kontakt z najlepszymi światowym designem i czołowymi, głównie włoskimi markami wyposażenia wnętrz high end / premium

  • Zdobycie doświadczenia w niezwykle ciekawej, perspektywicznej, odpornej na kryzysy na świecie i bardzo szybko rozwijającej się branży dóbr luksusowych

  • Atrakcyjne wynagrodzenie po zakończeniu okresu próbnego

  • Pracę w butikowym showroomie w zabytkowej, przedwojennej kamienicy, zlokalizowanej w ścisłym centrum Warszawy

  • Możliwość współpracy ze znanymi polskimi i zagranicznymi architektami i pracowniami projektowymi

  • Uczestnictwo w szkoleniach, targach i imprezach branżowych w Polsce i Europie oraz w wyjazdach do zagranicznych, głównie włoskich partnerów handlowych

  • Pełne wsparcie ze strony zarządu w celu efektywnego wykonywania powierzonych obowiązków

  • Sympatyczną atmosferę w pracy w zgranym, kilkuosobowym zespole

  • Duże możliwości rozwoju zawodowego wraz z ciągłym rozwojem firmy

O nas

Dystrybutor luksusowego, głównie włoskiego wyposażenia wnętrz, z portfolio kilkuset najlepszych europejskich i światowych marek segmentów high & premium, działający na rynku B2B i B2C w Polsce i Europie, poszukuje osoby z doświadczeniem handlowym (B2B, B2C) na stanowisko Asystentki / Asystenta Zarządu d.s. operacyjno – handlowych oraz koordynowania relacji z kluczowymi klientami oraz producentami