Asystent / Asystentka Zarządu
MODERN DESIGN CONCEPTS sp. z o.o.
Warszawa
Warszawa, mazowieckie- ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
- umowa o pracę, umowa o dzieło, umowa zlecenie, kontrakt B2B
- pełny etat
- asystent
- praca stacjonarna
- Praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України

- Praca zmianowa:nie
- Możliwa praca w godzinach nocnych:nie
- Tryb wypłaty:miesięczna
Twój zakres obowiązków
Realizacja bieżących zadań zleconych przez zarząd firmy
Koordynowanie już istniejących relacji handlowych z europejskimi, głównie włoskimi markami premium oraz innymi partnerami z otoczenia biznesowego spółki
Obsługa i wsparcie klientów indywidualnych i firmowych oraz architektów i pracowni projektowych
Promowanie wybranych marek europejskich na rynku polskim za pomocą kanałów online i offline
Wsparcie reszty zespołu w jego zadaniach
Nasze wymagania
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najchętniej w firmie o zbliżonym profilu i tej samej lub zbliżonej branży zw. z produktami premium i dobrami luksusowymi
Minimum dobra znajomość jęz. angielskiego (poziom B2 lub wyżej )
Bardzo dobra znajomość jęz. polskiego, w szczególności korespondencji handlowej
Mile widziana znajomość jęz. włoskiego i innych języków obcych
Mile widziana znajomość marek dóbr luksusowych oraz bieżących trendów w zakresie światowego designu oraz zainteresowanie tą tematyką
Mile widziana własna baza kontaktów architektów / pracowni projektowych lub potencjalnych klientów, zarówno indywidualnych, jak i biznesowych (np. inwestycje budowlane)
Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu własnej firmy lub gotowość do jej założenia (współpraca B2B)
Mile widziane wykształcenie kierunkowe, np. architektura wnętrz, design management, handel zagraniczny, etc.
Mile widziana znajomość tematyki social media, SEO, pozycjonowania etc.
Kreatywność
Wysokie umiejętności interpersonalne
Umiejętność pracy pod presją czasu i prowadzenia wielu projektów jednocześnie
Wysoki poziom kultury osobistej
Poczucie humoru
Samodzielność
Spełnienie jedynie części powyższych wymagań lub oczekiwań nie dyskwalifikuje automatycznie kandydata.
To oferujemy
Codzienny kontakt z najlepszymi światowym designem i czołowymi, głównie włoskimi markami wyposażenia wnętrz high end / premium
Zdobycie doświadczenia w niezwykle ciekawej, perspektywicznej, odpornej na kryzysy na świecie i bardzo szybko rozwijającej się branży dóbr luksusowych
Atrakcyjne wynagrodzenie po zakończeniu okresu próbnego
Pracę w butikowym showroomie w zabytkowej, przedwojennej kamienicy, zlokalizowanej w ścisłym centrum Warszawy
Możliwość współpracy ze znanymi polskimi i zagranicznymi architektami i pracowniami projektowymi
Uczestnictwo w szkoleniach, targach i imprezach branżowych w Polsce i Europie oraz w wyjazdach do zagranicznych, głównie włoskich partnerów handlowych
Pełne wsparcie ze strony zarządu w celu efektywnego wykonywania powierzonych obowiązków
Sympatyczną atmosferę w pracy w zgranym, kilkuosobowym zespole
Duże możliwości rozwoju zawodowego wraz z ciągłym rozwojem firmy
O nas
Dystrybutor luksusowego, głównie włoskiego wyposażenia wnętrz, z portfolio kilkuset najlepszych europejskich i światowych marek segmentów high & premium, działający na rynku B2B i B2C w Polsce i Europie, poszukuje osoby z doświadczeniem handlowym (B2B, B2C) na stanowisko Asystentki / Asystenta Zarządu d.s. operacyjno – handlowych oraz koordynowania relacji z kluczowymi klientami oraz producentami