Oferta pracy

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do How About Us Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy al. Jana Pawła II 22 , zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Asystent / Asystentka Zarządu

HOW ABOUT US sp. z o.o.O firmie

3 000‐4 000 zł brutto / mies.

HOW ABOUT US sp. z o.o.

aleja Jana Pawła II 22

Warszawa

HOW ABOUT US sp. z o.o.

Jesteśmy grupą ekspertów, których zadaniem jest spełnienie oczekiwań naszych Klientów w kwestii zakupu, sprzedaży, inwestowania w nieruchomości czy też realizacji projektów joint venture. 

Kompleksowo realizujemy dla naszych klientów projekty mające na celu zakup i adaptacje nieruchomości na cele związane z najmem krótko oraz długoterminowym, zarówno w dużych miastach jak i w najbardziej pożądanych lokalizacjach turystycznych. 

 

Asystent / Asystentka Zarządu

Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

  • Profesjonalna obsługa Biura 
  • Przygotowanie prezentacji, materiałów informacyjnych , pism oraz dokumentów na potrzeby Zarządu
  • Koordynowanie zadań i ich nadzór nad wykonaniem
  • Prowadzenie statystyk i rozliczeń
  • Zarządzanie administracją biura i korespondencją
  • Organizacja i koordynacja kalendarza Zarządu
  • Współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy
  • Aktywny udział w spotkaniach (agenda i podsumowania)

Szukamy osoby, która:

  • posiada dobrą znajomość Pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
  • pracuje na urządzeniach Apple ( Iphone, McBook, Ipad)
  • radzi sobie z presją czasu
  • posiada wysoką kulturę osobistą oraz doskonale rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • posiada inicjatywę i energie w działaniu
  • nie boi się podejmować różnorodnych nowych zadań
  • jest samodzielna w pracy 
  • posiada dobrze rozwinięte umiejętności organizacyjne

Mile widziane:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku
  • podstawowa wiedza o rynku nieruchomości


Jesteśmy grupą ekspertów, których zadaniem jest spełnienie oczekiwań naszych Klientów w kwestii zakupu, sprzedaży, inwestowania w nieruchomości czy też realizacji projektów joint venture. 

Kompleksowo realizujemy dla naszych klientów projekty mające na celu zakup i adaptacje nieruchomości na cele związane z najmem krótko oraz długoterminowym, zarówno w dużych miastach jak i w najbardziej pożądanych lokalizacjach turystycznych. 

 

Asystent / Asystentka Zarządu

Opis stanowiska:

  • Profesjonalna obsługa Biura 
  • Przygotowanie prezentacji, materiałów informacyjnych , pism oraz dokumentów na potrzeby Zarządu
  • Koordynowanie zadań i ich nadzór nad wykonaniem
  • Prowadzenie statystyk i rozliczeń
  • Zarządzanie administracją biura i korespondencją
  • Organizacja i koordynacja kalendarza Zarządu
  • Współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy
  • Aktywny udział w spotkaniach (agenda i podsumowania)

Szukamy osoby, która:

  • posiada dobrą znajomość Pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
  • pracuje na urządzeniach Apple ( Iphone, McBook, Ipad)
  • radzi sobie z presją czasu
  • posiada wysoką kulturę osobistą oraz doskonale rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • posiada inicjatywę i energie w działaniu
  • nie boi się podejmować różnorodnych nowych zadań
  • jest samodzielna w pracy 
  • posiada dobrze rozwinięte umiejętności organizacyjne

Mile widziane:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku
  • podstawowa wiedza o rynku nieruchomości

Ogłoszenie archiwalne