Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent / Asystentka Zarządu

KANCELARIA sp. z o.o.

  • Aleja Prymasa Tysiąclecia 83A
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę, Umowa o dzieło, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B, Umowa na zastępstwo, Umowa agencyjna
  • Pełny etat, Część etatu, Dodatkowa/tymczasowa
  • Asystent
  • rekrutacja zdalna

KANCELARIA sp. z o.o.

Aleja Prymasa Tysiąclecia 83A

Warszawa

Kancelaria Umbrella Legal Group TM zajmuje się obsługą prawną i księgową, zarówno osób fizycznych, jak i przedsiębiorców. Głównym działaniem  jest wsparcie naszego klienta we wszelkich aspektach i obszarach działalności. Naszym atutem jest brak ograniczeń terytorialnych względem prowadzonych spraw ze względu na współprace z naszymi partnerami w innych miastach w Polsce oraz w innych krajach.

Nasz zespół tworzą nie tylko eksperci z wieloletnim stażem, ale także młodzi pasjonaci prawa. Dzięki temu w swojej pracy możemy łączyć wiedzę popartą doświadczeniem ze świeżym spojrzeniem na zagadnienia prawne. 

Prezentacja kancelarii

Asystent / Asystentka Zarządu

Osoba na stanowisku Asystentki / Asystenta kancelarii będzie odpowiedzialna za zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta zewnętrznego i wewnętrznego poprzez prawidłowe funkcjonowanie sekretariatu Kancelarii. Poszukujemy osoby dyspozycyjnej, wielozadaniowej, komunikatywnej o pogodnym usposobieniu, lubiącej pracę z ludźmi.

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

  • zapewnienie prawidłowego funkcjonowania kancelarii,
  • zarządzanie obiegiem dokumentów i korespondencji,
  • obsługa poczty elektronicznej, rozmów telefonicznych,
  • obsługa konta głównego e-mail oraz przekierowywanie wiadomości do adresatów,
  • kontakt z klientami oraz organizacja ich spotkań z adwokatem,
  • wspieranie zespołu kancelarii w bieżących zadaniach,
  • nadzór nad zaopatrzeniem kancelarii w materiały biurowe i tym podobne,
  • realizacja innych prac biurowych i prac zleconych związanych z administrowaniem kancelarią,
  • obsługa centrali telefonicznej: rozmowy z klientami, bankami, pracownikami, zarządem – łączenie rozmów do odpowiednich osób, udzielanie odpowiedzi na pytania,
  • wykonywanie innych czynności zgodnie ze wskazówkami prawników,
  • organizacja materiałów marketingowych,
  • współpraca z kancelarią prawną i notarialną,
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez wspieranie i realizowanie ustalonych standardów komunikacji z klientami, pracownikami i współpracownikami kancelarii,
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez wspieranie i realizowanie ustalonych standardów komunikacji z klientami, pracownikami i współpracownikami kancelarii.
  • wsparcie kadry zarządzającej w bieżących działaniach,
  • wstępne przygotowywanie i formatowanie dla przełożonych prezentacji, umów, raportów,
  • prowadzenie dokumentacji i nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów,

Wymagamy:

  • CV ze zdjęciem, oraz e-mail lub wideo prezentacja własnej osoby, wysłana na WhatsApp, z krótkim odpowiedzią na pytanie: Dlaczego chcesz przystąpić do naszego zespołu? oraz kilka słów o sobie.( nr telefonu do komunikatora WhatsApp prześlemy w odpowiedzi na nadesłane zgłoszenie)jesteś osobą samodzielną, otwartą, komunikatywną, nastawioną na rozwiązywanie problemów,

  • biegłej znajomości obsługi komputera (Word, Excel, PowerPoint),
  • umiejętność pracy w zespołem na odległość, 
  • wysoka kultura osobista i komunikatywność

Mile widziane

  • studenci lub absolwenci prawa, aplikanci, profesjonalni pełnomocnicy,

Osoba na stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta zewnętrznego i wewnętrznego poprzez prawidłowe funkcjonowanie sekretariatu Kancelarii. Poszukujemy osoby dyspozycyjnej, wielozadaniowej, komunikatywnej o pogodnym usposobieniu, lubiącej pracę z ludźmi. Osoba zatrudniona na tym stanowisku otrzyma samodzielne stanowisko w sekretariacie kancelarii. 

Ogłoszenie archiwalne