Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent Biura / Asystentka Biura

DERMA INSTYTUT sp. z o.o.

  • Smardzowska 3A
    Wrocław, dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę, Umowa zlecenie
  • Pełny etat, Część etatu
  • Asystent

DERMA INSTYTUT sp. z o.o.

Smardzowska 3A

Wrocław

Derma Instytut to znane miejsce na mapie Wrocławia, z usług naszych specjalistów od medycyny estetycznej pacjenci korzystają już od  2015 roku. Filozofią naszych działań jest wysoka jakość produktów, która gwarantuje bezpieczeństwo zabiegów, komfort dla pacjenta w trakcie ich wykonywania oraz doskonałe i długotrwałe efekty.
Nasz zespół to ludzie z pasją, stale podnoszący swoje kwalifikacje w kraju i za granicą. Odbywają szkolenia z różnych dziedzin medycyny i kosmetologii. Zawsze są na bieżąco z nowościami i istniejącymi trendami.
Pod koniec 2019r. odświeżyliśmy markę Derma Instytut i zmieniliśmy lokalizację na bardziej dogodną i komfortową. Dzięki tej zmianie mogliśmy wykończyć i wyposażyć przestronne gabinety w najnowsze urządzenia, oferując tym samym nowości z zakresu medycyny estetycznej i kosmetologii.
W czerwcu 2021 roku Derma Instytut otworzył swoją filię w Warszawie.
Marka pracuje z licznymi gabinetami w całej Polsce: m.in. Katowice, Poznań, Zakopane, Lublin

Asystent Biura / Asystentka Biura

Opis stanowiska:

  • bieżąca organizacja pracy biura,
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie,
  • przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej,
  • kontakt z pacjentami kliniki (mailowy, telefoniczny),
  • przygotowywanie prezentacji, raportów, analiz,
  • koordynowanie współpracy z księgowością,
  • współpraca z działem prawnym w zakresie przygotowania dokumentów,
  • obsługa wizyt gości,
  • obsługa gabinetów (dokumentacja, dbałość o przestrzeganie procedur),
  • dokonywanie zamówień preparatów, art. jednorazowych niezbędnych do pracy kliniki,
  • przygotowywanie wyjazdów służbowych.

Wymagania:

  • biegła znajomość pakietu MS Office,
  • samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, pracowitość i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
  • wysoka kultura osobista i biznesowa,
  • umiejętność komunikowacji w j. angielskim,
  • umiejętność ustalania priorytetów zadań oraz dobrej organizacji pracy,
  • umiejętność pracy pod presją czasu.

Mile widziane:

  • znajomość systemu macOS oraz pracy na komputerach marki Apple
  • podstawowa znajomość programu CRM

Oferujemy:

  • Pracę w prężnie rozwijającej się firmie o ustabilizowanej pozycji rynkowej.
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
  • Pakiet benefitów pozapłacowych,
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji oraz doskonalenia zawodowego,
  • Niezbędne narzędzia do pracy.

Ogłoszenie archiwalne