Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent Biura i Recepcji

RB ProductionO firmie

RB Production

Okunin 1

Nowy Dwór Mazowiecki

Asystent Biura i Recepcji

Zakres obowiązków :

  • Planowanie budżetu Działu Administracji, przewidywanie kosztów utrzymania budynków Spółki w kolejnym roku w tym dodatkowych projektów ( np.remonty) oraz bieżących wydatków ( np. zakupy spożywcze / artykuły biurowe)
  • Kontrola realizacji założonego budżetu w podległym dziale        
  • Nadzór nad pracą recepcji, kontrola wydatków za zamawiane towary i usługi                    
  • Koordynowanie i rozliczanie usług: prac remontowych, sprzątania biura, doręczania przesyłek na terenie fabryki, wysyłek paczek, usług ogrodniczych                           
  • Kontrola i organizacja konferencji i podróży służbowych ( rezerwacja sal, hoteli, biletów lotniczych)                        
  • Rozliczanie faktur za zamawiane towary i usługi , rozdzielanie kosztów na zamawiające działy, akceptacja kosztów             
  • Prowadzenie kalendarza Dyrektora Fabryki ( koordynowanie spotkań, zamawianie cateringu, rezerwacja sal, biletów, hoteli itp.)                   
  • Obsługa klientów wewnętrznych i zewnętrznych biura zgodnie z określonym standardem Spółki         
  • Koordynowanie bazy umów w fabryce, wprowadzanie umów do bazy, kontrola nad akceptacjami oraz kontrola nad prawidłowym obiegiem dokumentów
  • Prowadzenie kalendarza Factory Tours (koordynacja zwiedzania fabryki, uzyskanie zgody od menadżerów wydziałów oraz Dyrektora fabryki)                         
  • Nadzór nad wywozem dokumentów do Archiwum, udostępnianie dokumentów do celów audytowych, organizacja brakowania dokumentacji zgodnie z Retention Policy              
  • Wyznaczanie zadań podległemu zespołowi oraz kontrola ich realizacji

Wymagania :

  • Wykształcenie wyższe
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office (Excel)
  • Komunikatywność

Oferujemy :

  • Umowę o pracę na czas określony 1 rok (zatrudnienie przez firmę zewnętrzną)
  • Możliwość rozwoju w dynamicznym środowisku FMCG
  • Szeroki pakiet benefitów (m.in. karta Multisport, bezpłatny dostęp do opieki medycznej LUXMED na terenie fabryki (własna placówka), możliwość zakupu naszych produktów w sklepiku zakładowym nawet do 70% taniej, program wsparcia pracowników (darmowe porady prawne, finansowe oraz psychologiczne), karty świąteczne (wielkanocne oraz bożonarodzeniowe), dodatkowe ubezpieczenie na życie i wiele innych

Ogłoszenie archiwalne