Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyOferta z szybkim aplikowaniem
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.
Asystent Biura i Recepcji
RB ProductionO firmie
- Okunin 1, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, PolskaNowy Dwór Mazowiecki, mazowieckie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Rekrutacja zdalna
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Asystent
RB Production
Okunin 1
Nowy Dwór Mazowiecki
Asystent Biura i Recepcji
Zakres obowiązków :
- Planowanie budżetu Działu Administracji, przewidywanie kosztów utrzymania budynków Spółki w kolejnym roku w tym dodatkowych projektów ( np.remonty) oraz bieżących wydatków ( np. zakupy spożywcze / artykuły biurowe)
- Kontrola realizacji założonego budżetu w podległym dziale
- Nadzór nad pracą recepcji, kontrola wydatków za zamawiane towary i usługi
- Koordynowanie i rozliczanie usług: prac remontowych, sprzątania biura, doręczania przesyłek na terenie fabryki, wysyłek paczek, usług ogrodniczych
- Kontrola i organizacja konferencji i podróży służbowych ( rezerwacja sal, hoteli, biletów lotniczych)
- Rozliczanie faktur za zamawiane towary i usługi , rozdzielanie kosztów na zamawiające działy, akceptacja kosztów
- Prowadzenie kalendarza Dyrektora Fabryki ( koordynowanie spotkań, zamawianie cateringu, rezerwacja sal, biletów, hoteli itp.)
- Obsługa klientów wewnętrznych i zewnętrznych biura zgodnie z określonym standardem Spółki
- Koordynowanie bazy umów w fabryce, wprowadzanie umów do bazy, kontrola nad akceptacjami oraz kontrola nad prawidłowym obiegiem dokumentów
- Prowadzenie kalendarza Factory Tours (koordynacja zwiedzania fabryki, uzyskanie zgody od menadżerów wydziałów oraz Dyrektora fabryki)
- Nadzór nad wywozem dokumentów do Archiwum, udostępnianie dokumentów do celów audytowych, organizacja brakowania dokumentacji zgodnie z Retention Policy
- Wyznaczanie zadań podległemu zespołowi oraz kontrola ich realizacji
Wymagania :
- Wykształcenie wyższe
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office (Excel)
- Komunikatywność
Oferujemy :
- Umowę o pracę na czas określony 1 rok (zatrudnienie przez firmę zewnętrzną)
- Możliwość rozwoju w dynamicznym środowisku FMCG
- Szeroki pakiet benefitów (m.in. karta Multisport, bezpłatny dostęp do opieki medycznej LUXMED na terenie fabryki (własna placówka), możliwość zakupu naszych produktów w sklepiku zakładowym nawet do 70% taniej, program wsparcia pracowników (darmowe porady prawne, finansowe oraz psychologiczne), karty świąteczne (wielkanocne oraz bożonarodzeniowe), dodatkowe ubezpieczenie na życie i wiele innych
Ogłoszenie archiwalne