Multimed Sp. z o.o.

Asystent biura

Multimed Sp. z o.o.O firmie

Multimed Sp. z o.o.

Brukowa 6

Łódź

Multimed Sp. z o.o. to firma z branży medycznej.

Asystent biura
Miejsce pracy: Łódź, ul. Brukowa 6
Wynagrodzenie: 2 tyś. netto


Zakres obowiązków:

  • kompleksowa obsługa biura
  • ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej firmy oraz obsługa poczty elektronicznej
  • tworzenie zamówień na materiały biurowe i nadzór nad ich realizacją
  • tworzenie i nadzór nad dokumentacją firmy
  • prowadzenie korespondencji z kontrahentami polskimi i zagranicznymi.
  • przygotowywanie i wysyłka przesyłek pocztowych.
  • obsługa kurierów, listonoszy i dostawców materiałów biurowych.
  • ścisła współpraca z innymi działami firmy
  • odpowiedzialność za właściwy przepływ dokumentów i informacji w firmie
  • kontrola nad umowami usługowymi (z dostawcami Internetu, telefonów komórkowych, usług sprzątających itp.)

Wymagania:

  • umiejętność organizacji pracy
  • staranność i rzetelność w sporządzaniu dokumentacji
  • samodzielność i kreatywność w podejmowaniu działań
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość j. angielskiego
  • obsługa urządzeń biurowych
  • obsługa programów MS Office

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie
  • pracę na cały etat
  • pracę w przyjaznym, zgranym zespole
  • niezbędne narzędzia pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Multimed sp. z o.o., zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem [email protected]
 
Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.
 
Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
 
Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 60 dni, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku.

Multimed Sp. z o.o. to firma z branży medycznej.

Asystent biura
Numer ref.: Miejsce pracy: Łódź, ul. Brukowa 6
Wynagrodzenie: 2 tyś. netto


Zakres obowiązków:

  • kompleksowa obsługa biura
  • ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej firmy oraz obsługa poczty elektronicznej
  • tworzenie zamówień na materiały biurowe i nadzór nad ich realizacją
  • tworzenie i nadzór nad dokumentacją firmy
  • prowadzenie korespondencji z kontrahentami polskimi i zagranicznymi.
  • przygotowywanie i wysyłka przesyłek pocztowych.
  • obsługa kurierów, listonoszy i dostawców materiałów biurowych.
  • ścisła współpraca z innymi działami firmy
  • odpowiedzialność za właściwy przepływ dokumentów i informacji w firmie
  • kontrola nad umowami usługowymi (z dostawcami Internetu, telefonów komórkowych, usług sprzątających itp.)

Wymagania:

  • umiejętność organizacji pracy
  • staranność i rzetelność w sporządzaniu dokumentacji
  • samodzielność i kreatywność w podejmowaniu działań
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość j. angielskiego
  • obsługa urządzeń biurowych
  • obsługa programów MS Office

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie
  • pracę na cały etat
  • pracę w przyjaznym, zgranym zespole
  • niezbędne narzędzia pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Multimed sp. z o.o., zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem [email protected]
 
Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.
 
Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
 
Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 60 dni, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku.

Ogłoszenie archiwalne