Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent biura - Pracownik sekretariatu

KANCELARIA INSOLWENCYJNA HPKM sp. z o.o.O firmie

4 0005 500 / mies. (zal. od umowy)
  • Sikorskiego 3
    Wrocław, dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło 6 dni temu
  • Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Asystent

KANCELARIA INSOLWENCYJNA HPKM sp. z o.o.

Sikorskiego 3

Wrocław

Kancelaria Insolwencyjna HPKM sp. z o.o. jest prężnie rozwijającą się organizacją współpracującą z zespołem składającym się się ze specjalistów z dziedzin prawa, ekonomii oraz zarządzania biznesem.

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Asystent biura - Pracownik sekretariatu

Zakres obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku:

  • Odpowiedzialność za obieg dokumentów, w tym odbiór i wysyłkę korespondencji w prowadzonych sprawach;
  • Drukowanie, skanowanie, kopiowanie i archiwizowanie dokumentów; wsparcie pracowników w bieżących obowiązkach biurowych; zabezpieczenie bieżącego funkcjonowania Kancelarii (zaopatrzenie, prowadzenie kalendarza);
  • Kontakt z sądami, komornikami i innymi instytucjami publicznymi, a także klientami oraz uczestnikami prowadzonych postępowań;
  • Wsparcie bieżącej działalności biura w zakresie postępowań upadłościowych osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej – działania o charakterze organizacyjnym i administracyjnym.

Wymagania wobec osoby zatrudnionej na stanowisku:

Minimalnie 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku asystenta biura-pracownika sekretariatu w branży prawniczej (kancelaria prawna, sąd, kancelaria komornicza itp.) – wymóg konieczny

  • Dyspozycyjność w pełnym wymiarze czasu pracy;
  • Terminowość, punktualność, bardzo dobra organizacja pracy;
  • Zaangażowanie i dokładność przy wykonywaniu obowiązków;
  • Praktyczna umiejętność posługiwania się pakietem MS Office (Word i Excel);
  • Samodzielność i nieszablonowe podejście w wykonywaniu powierzonych zadań.

Mile widziane umiejętności:

  • Znajomość systemu operacyjnego MacOS;
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

Osobom pracującym w naszym zespole zapewniamy:

  • Stanowisko pracy w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się kancelarii w centrum Wrocławia;
  • Wsparcie doświadczonego zespołu profesjonalistów;
  • Przyjazną atmosferę pracy i wysoki standard warunków pracy (zaplecze socjalne, zaopatrzenie);
  • Ekspres z dobrą kawą, napoje orzeźwiające, owoce, przekąski oraz wspólne posiłki integracyjne.

Ogłoszenie archiwalne