Oferta pracy

Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent Biura Sprzedaży

Parkiet Studio S.C.O firmie

  • Bartycka 24/26
    Warszawa, mazowieckie
  • Ważna jeszcze 22 dni
    do: 19 sie 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent

Parkiet Studio S.C.

Bartycka 24/26

Warszawa

Parkiet Studio S.C.

www.parkietstudio.pl

Asystent Biura Sprzedaży

Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

  • rozliczanie dokumentów z działem handlowym
  • generowanie zamówień do dostawców
  • prowadzenie zestawień sprzedażowych
  • pomoc w tworzeniu cenników handlowych
  • kompletowanie dokumentów, weryfikowanie ich poprawności
  • ewentualna pomoc w sprawach biurowych

Wymagania:

  • wykształcenie kierunkowe (Rachunkowość, Finanse i Bankowość lub Logistyka)
  • min. roczne doświadczenie w działaniach o podobnym profilu
  • umiejętności analityczne oraz umiejętność identyfikowania problemów i poszukiwania rozwiązań,
  • aktywne podejmowanie zadań i umiejętność pracy w zespole
  • chęć nauki i pozytywne nastawienie do pracy,
  • znajomość pakietu MS Office

Oferujemy:

  • stabilną pracę w szybko rozwijającej się firmie
  • rozwój umiejętności i zdobycie dodatkowych kwalifikacji
  • działania w grupie doświadczonych osób z zakresu zarządzania
  • możliwość współpracy z działem logistyki i nauka w tej dziedzinie
  • praca w młodym, dynamicznym zespole
  • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 lub 9-17
  • możliwość otrzymania pakietu medycznego

Zapraszamy do przesłania aplikacji za pośrednictwem przycisku aplikowania.


Asystent Biura Sprzedaży

Opis stanowiska:

  • rozliczanie dokumentów z działem handlowym
  • generowanie zamówień do dostawców
  • prowadzenie zestawień sprzedażowych
  • pomoc w tworzeniu cenników handlowych
  • kompletowanie dokumentów, weryfikowanie ich poprawności
  • ewentualna pomoc w sprawach biurowych

Wymagania:

  • wykształcenie kierunkowe (Rachunkowość, Finanse i Bankowość lub Logistyka)
  • min. roczne doświadczenie w działaniach o podobnym profilu
  • umiejętności analityczne oraz umiejętność identyfikowania problemów i poszukiwania rozwiązań,
  • aktywne podejmowanie zadań i umiejętność pracy w zespole
  • chęć nauki i pozytywne nastawienie do pracy,
  • znajomość pakietu MS Office

Oferujemy:

  • stabilną pracę w szybko rozwijającej się firmie
  • rozwój umiejętności i zdobycie dodatkowych kwalifikacji
  • działania w grupie doświadczonych osób z zakresu zarządzania
  • możliwość współpracy z działem logistyki i nauka w tej dziedzinie
  • praca w młodym, dynamicznym zespole
  • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 lub 9-17
  • możliwość otrzymania pakietu medycznego

Zapraszamy do przesłania aplikacji za pośrednictwem przycisku aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne