Ta oferta pracy jest nieaktualna od 647 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Asystent Biura

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Asystent
  • 07.02.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    ORTEC jest jednym z największych dostawców oprogramowania do planowania i optymalizacji oraz usług konsultingowych. Nasze rozwiązania znajdują zastosowanie w optymalizacji logistyki, przestrzeni ładunkowych, grafików pracy oraz są wykorzystywane do prognozowania popytu i podaży.

    ORTEC powstał ponad 30 lat temu i dziś ma prawie 2000 klientów na całym świecie, zatrudnia ponad 750 pracowników oraz sieć biur w wielu krajach Europy i świata. Siedziba główna znajduje się w Zoetermeer, w Holandii.

    Asystent Biura

    Miejsce pracy: Warszawa

    Region: mazowieckie

    Opis stanowiska:

    Dla naszej szybko rozwijającej się organizacji, szukamy osoby, która będzie wspierać zespół w zakresie codziennych działań operacyjnych, a zwłaszcza w zakresie podstawowej księgowości i administrowania finansami, wspomagać i prowadzić działania marketingowe a przede wszystkim organizować codzienne prace biura w Warszawie.

    Typowe zadania na stanowisku:

    • Bieżące zarządzanie biurem
    • Współpraca z firmą księgową, przygotowanie płatności, itp.
    • Rezerwacja lotów, hoteli, organizacja podróży, itp.
    • Organizowanie spotkań z klientami
    • Prowadzenie korespondencji
    • Współpraca z firmami zew. przy konferencjach

    Zatrudniona osoba będzie pracować w biurze w Warszawie wraz z interdyscyplinarnym zespołem i będzie mieć częsty kontakt z kolegami z innych oddziałów ORTEC na całym świecie.

    Wymagania:

    Umiejętności

    • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
    • Dobra znajomość pakietu Microsoft Office
    • Dobre umiejętności komunikacyjne

    Profil

    • Pogodne usposobienie
    • Odpowiedzialność, samodzielność i dokładność w realizowaniu powierzonych zadań
    • Inicjatywa w działaniu
    • Umiejętność dobrej komunikacji oraz organizowania i planowania pracy
    • Wysoka kultura osobista
    • Umiejętność pracy w zespole

    Doświadczenie

    • Mile widziane 1-2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, preferowane jest doświadczenie w administracji finansowej

    Oferujemy:

    • Pracę w wiodącej na rynku, międzynarodowej firmie, gdzie będziesz pracować w młodym zespole entuzjastów swojej pracy. 
    • Proponowane wynagrodzenie jest niewątpliwie atrakcyjne, prosimy jednak o podanie swoich oczekiwań finansowych.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez ORTEC z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.