Asystent Biura

ORTEC Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa

    mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 3 lat temu
  • Asystent

ORTEC jest jednym z największych dostawców oprogramowania do planowania i optymalizacji oraz usług konsultingowych. Nasze rozwiązania znajdują zastosowanie w optymalizacji logistyki, przestrzeni ładunkowych, grafików pracy oraz są wykorzystywane do prognozowania popytu i podaży.

ORTEC powstał ponad 30 lat temu i dziś ma prawie 2000 klientów na całym świecie, zatrudnia ponad 750 pracowników oraz sieć biur w wielu krajach Europy i świata. Siedziba główna znajduje się w Zoetermeer, w Holandii.

Asystent Biura

Miejsce pracy: Warszawa

Region: mazowieckie

Opis stanowiska:

Dla naszej szybko rozwijającej się organizacji, szukamy osoby, która będzie wspierać zespół w zakresie codziennych działań operacyjnych, a zwłaszcza w zakresie podstawowej księgowości i administrowania finansami, wspomagać i prowadzić działania marketingowe a przede wszystkim organizować codzienne prace biura w Warszawie.

Typowe zadania na stanowisku:

  • Bieżące zarządzanie biurem
  • Współpraca z firmą księgową, przygotowanie płatności, itp.
  • Rezerwacja lotów, hoteli, organizacja podróży, itp.
  • Organizowanie spotkań z klientami
  • Prowadzenie korespondencji
  • Współpraca z firmami zew. przy konferencjach

Zatrudniona osoba będzie pracować w biurze w Warszawie wraz z interdyscyplinarnym zespołem i będzie mieć częsty kontakt z kolegami z innych oddziałów ORTEC na całym świecie.

Wymagania:

Umiejętności

  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Dobra znajomość pakietu Microsoft Office
  • Dobre umiejętności komunikacyjne

Profil

  • Pogodne usposobienie
  • Odpowiedzialność, samodzielność i dokładność w realizowaniu powierzonych zadań
  • Inicjatywa w działaniu
  • Umiejętność dobrej komunikacji oraz organizowania i planowania pracy
  • Wysoka kultura osobista
  • Umiejętność pracy w zespole

Doświadczenie

  • Mile widziane 1-2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, preferowane jest doświadczenie w administracji finansowej

Oferujemy:

  • Pracę w wiodącej na rynku, międzynarodowej firmie, gdzie będziesz pracować w młodym zespole entuzjastów swojej pracy. 
  • Proponowane wynagrodzenie jest niewątpliwie atrakcyjne, prosimy jednak o podanie swoich oczekiwań finansowych.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez ORTEC z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

ORTEC jest jednym z największych dostawców oprogramowania do planowania i optymalizacji oraz usług konsultingowych. Nasze rozwiązania znajdują zastosowanie w optymalizacji logistyki, przestrzeni ładunkowych, grafików pracy oraz są wykorzystywane do prognozowania popytu i podaży.

ORTEC powstał ponad 30 lat temu i dziś ma prawie 2000 klientów na całym świecie, zatrudnia ponad 750 pracowników oraz sieć biur w wielu krajach Europy i świata. Siedziba główna znajduje się w Zoetermeer, w Holandii.

Asystent Biura

Dla naszej szybko rozwijającej się organizacji, szukamy osoby, która będzie wspierać zespół w zakresie codziennych działań operacyjnych, a zwłaszcza w zakresie podstawowej księgowości i administrowania finansami, wspomagać i prowadzić działania marketingowe a przede wszystkim organizować codzienne prace biura w Warszawie.

Typowe zadania na stanowisku:

  • Bieżące zarządzanie biurem
  • Współpraca z firmą księgową, przygotowanie płatności, itp.
  • Rezerwacja lotów, hoteli, organizacja podróży, itp.
  • Organizowanie spotkań z klientami
  • Prowadzenie korespondencji
  • Współpraca z firmami zew. przy konferencjach

Zatrudniona osoba będzie pracować w biurze w Warszawie wraz z interdyscyplinarnym zespołem i będzie mieć częsty kontakt z kolegami z innych oddziałów ORTEC na całym świecie.

Umiejętności

  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Dobra znajomość pakietu Microsoft Office
  • Dobre umiejętności komunikacyjne

Profil

  • Pogodne usposobienie
  • Odpowiedzialność, samodzielność i dokładność w realizowaniu powierzonych zadań
  • Inicjatywa w działaniu
  • Umiejętność dobrej komunikacji oraz organizowania i planowania pracy
  • Wysoka kultura osobista
  • Umiejętność pracy w zespole

Doświadczenie

  • Mile widziane 1-2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, preferowane jest doświadczenie w administracji finansowej
  • Pracę w wiodącej na rynku, międzynarodowej firmie, gdzie będziesz pracować w młodym zespole entuzjastów swojej pracy. 
  • Proponowane wynagrodzenie jest niewątpliwie atrakcyjne, prosimy jednak o podanie swoich oczekiwań finansowych.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez ORTEC z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy