Asystent biura zarządu (k/m)

  • Nadarzyn (pow. pruszkowski), mazowieckie
  • Asystent
  • 19.11.2018
  • Ważna jeszcze 1 dzień (do 19.12.2018)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

     

    Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

    Asystent biura zarządu (k/m)
    Miejsce pracy: Nadarzyn (pow. pruszkowski)
    AS/NAD/1118

    Obowiązki:​

    • pomoc merytoryczna w wykonywaniu obowiązków prezesa zarządu do spraw innowacji (projekty w zakresie digital transformation),
    • zapewnienie sprawnej obsługi członków zarządu (m.in. prowadzenie kalendarza, organizacja podróży służbowych),
    • tworzenie prezentacji i harmonogramów wizyt,
    • przygotowywanie protokołów i weryfikowania uzgodnień ze spotkań i telekonferencji,
    • gromadzenie cyklicznych raportów/ analiz/ dokumentacji na potrzeby informacji zarządczej oraz sprawozdawczości z centralą w Niemczech,
    • koordynacja projektów wewnętrznych (np. optymalizacji procesów) oraz międzynarodowych (np. rozszerzania portfela produktów),
    • codzienna koordynacja przepływu informacji i współpracy pomiędzy zarządem, a interesariuszami,
    • realizacja podstawowych działań marketingowych (krótkie artykuły na social media),
    • wykonywanie tłumaczeń ustnych i pisemnych,
    • prowadzenie sekretariatu, w tym: prowadzenie dokumentacji, rozliczanie faktur, kontrolowanie budżetu, zarządzanie korespondencją,
    • wsparcie w organizacji eventów firmowych.

    Wymagania:

    • wykształcenie wyższe,
    • biegła znajomość języka angielskiego - warunek konieczny,
    • biegła umiejętność obsługi MS Office (m.in. MS Excel, Word, Power Point),
    • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min 3 lata,
    • orientacja na klienta wewnętrznego i wysoki poziom komunikatywności,
    • samodzielność, odpowiedzialność oraz elastyczność,
    • bardzo dobrej organizacja pracy własnej i innych, umiejętności ustalania priorytetów,
    • umiejętność współpracy w zespole,
    • wysoki poziom kultury osobistej,
    • prawo jazdy kat. B.

    Oferujemy:

    • atrakcyjną pracę w dynamicznie zmieniającym i rozwijającym się, międzynarodowym środowisku pracy,
    • atrakcyjne wynagrodzenie,
    • warunki zatrudnienia adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych wyników,
    • pakiet benefitów pozapłacowych.
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    aplikuj

    Agencja zatrudnienia nr cert. 136

    opis