Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent biura Zarządu

NAP Sp. z o.o.

5 5007 000 brutto / mies.
  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • asystent
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz
  • запрошуємо працівників з України
ukrainian-friendly-overlay
Запрошуємо працівників з України
Роботодавець відкритий для працевлаштування громадян України
  • Praca zmianowa:nie
  • Dni pracy:dni robocze (poniedziałek - piątek)
  • Godziny pracy:9:00-17:00
  • Tryb wypłaty:miesięczna

Twój zakres obowiązków

  • Co będzie należało do Twoich obowiązków:

  • Obsługa biura zarządu i wykonywanie bieżących prac administracyjno-biurowych

  • Dbanie o wygląd i funkcjonalność biura

  • Współpraca i komunikacja ze wszystkimi działami w firmie

  • Organizowanie oraz koordynowanie spotkań

  • Przygotowywanie podsumowań ze spotkań oraz monitorowanie realizacji wyznaczonych zadań

  • Organizowanie i rozliczanie podróży służbowych

  • Organizowanie sesji zdjęciowych i eventów w firmie

  • Przygotowywanie zleconych przez zarząd pism, odpowiedzi na listy, raportów, zestawień i prezentacji

Nasze wymagania

  • Czego od Ciebie oczekujemy:

  • Doświadczenia w pracy na stanowisku asystenckim

  • Zdolności jasnej komunikacji i pozytywnego nastawienia do pracy

  • Bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności oceniania priorytetu zadań

  • Umiejętności współpracy w zespole i budowania relacji

  • Dobrej znajomości języka angielskiego oraz obsługi pakietu MsOffice

  • Umiejętności zarządzania przepływem informacji w zespole

  • Wysokiej kultury osobistej, umiejętności zachowania dyskrecji i taktu, poczucia estetyki

  • Prawa jazdy kategorii B

  • Dyspozycyjności w godzinach 9:00-17:00

To oferujemy

  • Kandydatom oferujemy:

  • Pracę w stabilnej, prężnie rozwijającej się firmie z branży wyposażenia wnętrz.

  • NAP to pięć salonów sprzedaży detalicznej, dystrybucja renomowanych światowych marek, produkcja mebli oraz kompleksowa obsługa branży HoReCa.

  • Dołącz do naszego zespołu, który pracuje w kameralnym biurze w willi na Starym Żoliborzu.

  • Oferujemy umowę o pracę lub B2B.

Sposób aplikowania

  • Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

  • Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

NAP Sp. z o.o.

NAP to rodzinna firma, która powstała w 2006 r. z fascynacji ponadczasowym wzornictwem, naturalnymi materiałami i rzemiosłem.

Od kilkunastu lat zajmujemy się wyposażeniem hoteli, restauracji i wnętrz prywatnych oraz prowadzimy 6 salonów sprzedaży mebli i akcesoriów wyposażenia wnętrz w Warszawie, Gdyni, Łodzi i Gliwicach.

W NAP stawiamy na zaufanie i długotrwałą współpracę.

Przewiń do profilu firmy