Oferta pracy

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Daewoo Power Products z siedzibą w Warszawie przy ul. Radzymińską. Pracodawca, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Asystent biurowy

DAEWOO POWER PRODUCTS sp. z o.o.O firmie

  • Radzymińska 198
    Warszawa, mazowieckie
  • Ważna jeszcze 22 dni
    do: 12 lut 2021
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent

DAEWOO POWER PRODUCTS sp. z o.o.

Radzymińska 198

Warszawa

DAEWOO POWER PRODUCTS sp. z o.o.

Asystent biurowy

Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: 

  • Prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji biurowej
  • Dbanie o sprawny obieg dokumentów
  • Współpraca z działem księgowym, handlowym
  • Wsparcie marketingowe, tłumaczenie materialów marketingowych
  • Kontakt z klientem w ramach obsługi posprzedażowej
  • Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych
  • Prowadzenie rejestru faktur, umów i zleceń
  • Organizacja i planowanie wyjazdów służbowych
  • Organizacja i koordynacja dostaw i zamówień

Oczekiwania

  • Wykształcenie wyższe
  • Podstawy wiedzy w zakresie księgowości
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
  • Biegła obsługa pakietu MS Office
  • Mile widziana znajomość programu WAPRO
  • Umiejętność planowania i koordynacji wielu zadań
  • Otwartość na wyzwania oraz umiejętność szybkiego reagowania i poszukiwania niestandardowych rozwiązań
  • Komunikatywność, duża samodzielność i dynamika w działaniu
  • Wysoka kultura osobista
  • Dobra znajomość języka rosyjskiego

Oferujemy

  • Szkolenie i rozwój umiejętności
  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Stabilność zatrudnienia (umowa o pracę) i możliwości rozwoju zawodowego
  • Odpowiednie wynagrodzenie
  • Niezbędne narzędzia pracy


Asystent biurowy

Opis stanowiska

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: 

  • Prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji biurowej
  • Dbanie o sprawny obieg dokumentów
  • Współpraca z działem księgowym, handlowym
  • Wsparcie marketingowe, tłumaczenie materialów marketingowych
  • Kontakt z klientem w ramach obsługi posprzedażowej
  • Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych
  • Prowadzenie rejestru faktur, umów i zleceń
  • Organizacja i planowanie wyjazdów służbowych
  • Organizacja i koordynacja dostaw i zamówień

Oczekiwania

  • Wykształcenie wyższe
  • Podstawy wiedzy w zakresie księgowości
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
  • Biegła obsługa pakietu MS Office
  • Mile widziana znajomość programu WAPRO
  • Umiejętność planowania i koordynacji wielu zadań
  • Otwartość na wyzwania oraz umiejętność szybkiego reagowania i poszukiwania niestandardowych rozwiązań
  • Komunikatywność, duża samodzielność i dynamika w działaniu
  • Wysoka kultura osobista
  • Dobra znajomość języka rosyjskiego

Oferujemy

  • Szkolenie i rozwój umiejętności
  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Stabilność zatrudnienia (umowa o pracę) i możliwości rozwoju zawodowego
  • Odpowiednie wynagrodzenie
  • Niezbędne narzędzia pracy

Ogłoszenie archiwalne