Apteka Słoneczna

Asystent do Działu Administracji

Apteka SłonecznaO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Apteka Słoneczna

Zygmunta Miłkowskiego 23

Kraków

"Apteka Słoneczna” to sieć profesjonalnych aptek z długoletnią tradycją farmaceutyczną, której głównym celem jest zapewnianie wszystkim Pacjentom solidnej i fachowej opieki zdrowotnej, oraz dostępu do szerokiej gamy produktów w niskich cenach. Jesteśmy dumni, że od ponad ćwierć wieku możemy troszczyć się o ludzkie zdrowie.
Asystent do Działu Administracji
Miejsce pracy: Kraków

Zakres obowiązków:

  • Bezpośrednia, telefoniczna oraz e-mailowa obsługa Klientów biura
  • Organizacja pracy sekretariatu
  • Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji
  • Bieżące wsparcie administracyjne dla pracowników firmy
  • Dbanie o wizerunek
  • Publikacja ogłoszeń o pracę w Internecie
  • Prowadzenie zestawień

Wymagania:

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego, komunikatywność i otwartość
  • Zdolności organizacyjne
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz programów biurowych (pakiet MS Office)
  • Sumienność, rzetelność, dokładność i terminowość
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

Oferujemy:

  • Pracę w młodym, dynamicznym zespole
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Stałe godziny pracy, wolne weekendy
  • Umowę o pracę
  • Możliwość rozwoju
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
"Apteka Słoneczna” to sieć profesjonalnych aptek z długoletnią tradycją farmaceutyczną, której głównym celem jest zapewnianie wszystkim Pacjentom solidnej i fachowej opieki zdrowotnej, oraz dostępu do szerokiej gamy produktów w niskich cenach. Jesteśmy dumni, że od ponad ćwierć wieku możemy troszczyć się o ludzkie zdrowie.
Asystent do Działu Administracji

Zakres obowiązków:

  • Bezpośrednia, telefoniczna oraz e-mailowa obsługa Klientów biura
  • Organizacja pracy sekretariatu
  • Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji
  • Bieżące wsparcie administracyjne dla pracowników firmy
  • Dbanie o wizerunek
  • Publikacja ogłoszeń o pracę w Internecie
  • Prowadzenie zestawień

Wymagania:

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego, komunikatywność i otwartość
  • Zdolności organizacyjne
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz programów biurowych (pakiet MS Office)
  • Sumienność, rzetelność, dokładność i terminowość
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

Oferujemy:

  • Pracę w młodym, dynamicznym zespole
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Stałe godziny pracy, wolne weekendy
  • Umowę o pracę
  • Możliwość rozwoju
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne