Ta oferta pracy jest nieaktualna od 346 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Asystent - Doradztwo Transakcyjne - Sektor Usług Finansowych

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Asystent
  • 13.10.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Jesteśmy światowym liderem w zakresie profesjonalnych usług doradczych. Wraz z naszymi klientami, największymi światowymi organizacjami, realizujemy projekty, które pozwalają maksymalnie wykorzystać ich potencjał rynkowy. Ponad 212 000 specjalistów w zakresie audytu, doradztwa biznesowego, podatkowego i prawnego oraz transakcyjnego, zatrudnionych w ponad 150 krajach, łączy swoją wiedzę i międzynarodowe doświadczenie ze znajomością lokalnych uwarunkowań. 

    Dział Doradztwa Transakcyjnego to doświadczeni specjaliści, tworzący zgrany, silnie zmotywowany i skuteczny zespół. Proponujemy rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów, realizowane na najwyższym poziomie merytorycznym. Współpracujemy z największymi na polskim rynku funduszami typu private equity oraz największymi zagranicznymi i polskimi inwestorami branżowymi.
    Doświadczony Asystent/ Senior - Dział Doradztwa Transakcyjnego (Sektor Usług Finansowych)
    Miejsce pracy: Warszawa

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

    • analizę danych finansowych spółek będących przedmiotem potencjalnych transakcji;
    • realizację projektów związanych z wycenami na potrzeby transakcyjne, podatkowe i sprawozdawczości finansowej;
    • modelowanie biznesowe - przygotowywanie modeli finansowych, studiów wykonalności, biznes planów, analiz ekonomicznych i finansowych, w tym pracy w obszarach data analytics;
    • wsparcie w rozwoju długoterminowego portfela projektów dla klientów sektora usług finansowych.

    Od kandydatów/kandydatek oczekujemy:

    • zainteresowania i znajomości rynku instytucji finansowych, jego specyfiki, regulacji oraz bieżących trendów i wydarzeń;
    • co najmniej 2- letniego doświadczenia praktycznego w analizie informacji finansowych i operacyjnych instytucji finansowych, zdobytego w firmach audytowych, doradczych, bankach inwestycyjnych, funduszach  private equity lub w instytucjach finansowych;
    • bardzo dobrej i praktycznej znajomości następujących dziedzin: wycena przedsiębiorstw, budowanie modeli finansowych, analiza finansowa dla instytucji finansowych;
    • dobrej i praktycznej znajomości IFRS;
    • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie; praktyczna biznesowa znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem;
    • proaktywności oraz umiejętności rozwiązywania problemów;
    • bardzo dobrej organizacji pracy pod presją czasu i samodzielności w działaniu;
    • umiejętności nawiązywania kontaktów biznesowych oraz ich utrzymywania;
    • biegłości w posługiwaniu się pakietem MS Office;
    • wykształcenia wyższego ekonomicznego;
    • kwalifikacje Biegłego Rewidenta, ACCA, CFA, DI będą dodatkowym atutem.

    Oferujemy:

    • możliwość zdobycia doświadczenia w renomowanej i międzynarodowej firmie;
    • udział w interesujących projektach;
    • naukę od najlepszych specjalistów;
    • atrakcyjne warunki wynagrodzenia, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
    • pakiet szkoleniowy – szkolenia merytoryczne i umiejętności miękkich;
    • bogaty pakiet socjalny: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa i program EY Care & Wellness.


    Zainteresowane osoby zapraszamy do aplikacji online i załączenia swojego CV.

    ey