Ta oferta pracy jest nieaktualna od 12 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Asystent ds. administracji FM

  • Oława, Wrocław, dolnośląskie
  • Asystent
  • 2019-01-10

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    CBRE to największa na świecie firma doradcza i inwestycyjna działająca w sektorze nieruchomości komercyjnych (pod względem przychodów za rok 2014), a także jedna z 500 wiodących firm świata według rankingów magazynu Fortune oraz agencji ratingowej Standard & Poor’s. CBRE, z siedzibą główną w Los Angeles, zatrudnia około 52 000 pracowników i obsługuje inwestorów, właścicieli oraz najemców nieruchomości w ponad 370 biurach na całym świecie (nie wliczając firm stowarzyszonych i partnerskich). Zakres usług świadczonych przez CBRE obejmuje: doradztwo strategiczne w zakresie inwestycji i wynajmu, usługi korporacyjne, usługi zarządzania nieruchomościami oraz projektami, administrację firm, bankowość hipoteczną, wyceny, usługi deweloperskie, usługi zarządzania inwestycjami oraz usługi konsultingowe i analityczne.

    Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej strony www.cbre.com

    Nasz dział zarządzania infrastrukturą biurową/przemysłową Global Workplace Solutions, z centralnym biurem przy ul. Krakowiaków 50 w Warszawie, aktualnie poszukuje dla naszych Klientów kandydatów na stanowisko:

    Asystent ds. administracji FM
    (Facility Management)

    Opis stanowiska:

    • prowadzenie, sprawdzanie, zestawień kosztów i faktur - jako osoba wspierająca kontrolera finansowego w tych czynnościach
    • kontakt z dostawcami w/s akceptacji kosztów, procesu fakturowania, płatności, kontroli stawek z firmami świadczącymi usługi
    • przygotowanie danych do raportów miesięcznych/ rocznych kosztów, kontrola budżetu, prognozy kosztów - jako osoba wspierająca kontrolera finansowego w tych czynnościach
    • sprawdzanie procesu rozliczeniowego , zgodnie z liniami budżetowymi, rozwiązywanie problemów z fakturowaniem i płatnościami - jako osoba wspierająca kontrolera finansowego w tych czynnościach

    Wymagania od kandydatów:

    • Wykształcenie minimum średnie – mile widziani studenci lub absolwenci studiów zaocznych (kierunki studiów: finanse i rachunkowość, ekonomia, administracja i pokrewne)
    • Biegła znajomość Excel
    • Mile widziana znajomość rachunkowości finansowej
    • Poszukujemy osób zmotywowanych i potrafiących skoncentrować się na powierzonych obowiązkach
    • Dbałość o dotrzymywanie terminów, dbałość o szczegóły, rzetelność
    • Zdolność do samodzielnej pracy, skuteczność w złożonym środowisku
    • Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

    Oferujemy:

    • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
    • Zatrudnienie na umowę o pracę – umowa zastępstwo (przewidywany okres 12-16 miesięcy)
    • Prywatną opiekę medyczną
    • Benefity w ramach funduszu socjalnego
    • Dobrą atmosferę i warunki pracy
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    aplikuj
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).