Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent ds. Administracji

HABZA GROUP Sp. z o.o.O firmie

HABZA GROUP Sp. z o.o.

Grójecka 1/3

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Realizowanie prac wspomagających bieżące funkcjonowanie biura;

  • Pomoc w przygotowywaniu korespondencji, zestawień, oświadczeń i innych dokumentów na potrzeby Zarządu;

  • Redagowanie pism oraz dokumentów administracyjnych;

  • Obsługa poczty, kurierów i połączeń telefonicznych;

  • Fakturowanie;

  • Obsługa platformy służącej do elektronicznego podpisywania dokumentów;

  • Wprowadzanie danych do systemu księgowego;

  • Zamawianie artykułów biurowych;

  • Sporządzanie prostych pism procesowych;

  • Porządkowanie i archiwizowanie dokumentów oraz akt;

  • Inne prace związane z codziennymi czynnościami administracyjnymi biura.

Nasze wymagania

  • Dostępność 8h tygodniowo (poniedziałek-piątek);

  • Dobra znajomość pakietu MS Office (Excel);

  • Skrupulatność, uważność oraz multizadaniowość;

  • Sprawna obsługa urządzeń biurowych;

  • Komunikatywność;

  • Chęć nauki.

Mile widziane

  • Osoby w trakcie studiów zaocznych o profilach: administracja, prawo.