Oferta pracy

Asystent ds. administracyjno – kadrowych

Stokrotka Sp. z o.o.

Stokrotka Sp. z o.o.

Erazma Plewińskiego 18

Lublin

Twój zakres obowiązków

  • Planowanie i wsparcie procesu rekrutacji do Centrum Dystrybucji

  • Zawieranie umów o pracę i prowadzenie akt osobowych

  • Weryfikacja i ewidencja dokumentów kadrowo – płacowych w systemie

  • Ewidencja, kontrola i rozliczanie czasu pracy pracowników Centrum Dystrybucji

  • Koordynacja działań związanych ze współpracą z Agencjami Pracy Tymczasowej

  • Analiza i raportowanie (m.in. godzin nadliczbowych, stanu urlopów, absencji chorobowych, stanów osobowych)

  • Prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych BHP

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, ZZL, psychologia)

  • Wiedza z zakresu przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych

  • Znajomość zagadnień związanych z ewidencją czasu pracy

  • Dobra znajomość pakietu MS Office

  • Mile widziane: doświadczenie w Dziale Kadr, doświadczenie w dziale BHP

  • Mile widziane: Prawo jazdy kat. B

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę

  • Wynagrodzenie zawsze w terminie

  • Karta zakupowa z okazji świąt

  • Atrakcyjny program ubezpieczenia na życie

  • Dofinansowanie do karty sportowej Fit Profit

  • Wyprawka dla maleństwa

  • Szkolenia stanowiskowe oraz wdrożenie pod okiem Opiekuna

  • Realna szansa rozwoju i awansu - ok. 80% naszej kadry kierowniczej to pracownicy z awansu wewnętrznego

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • ubezpieczenie na życie

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • karty przedpłacone

  • dofinansowanie wypoczynku

  • wyprawka dla dziecka

  • szkolenia